ורה קנבסקי זכתה בזהב: הכל התחבר לי היום

ורה קנבסקי המאושרת. הישג מרשים
ורה קנבסקי המאושרת. הישג מרשים | צילום: אוגוסטו ביצי

הסייפת (17) סיימה ראשונה באליפות אירופה עד גיל 20. גברליקו שישית

(גודל טקסט)

הישג ענק לענף הסייף בישראל. ורה קנבסקי בת ה-17 זכתה הערב (שלישי) במדליית זהב באליפות אירופה לנשים עד גיל 20 בדגם הדקר האולימפי.

 

קנבסקי, תלמידת כיתה י"ב המתחרה תחת מועדון מכבי מעלות, נחשבת לסייפת המובילה בנבחרת בהדרכתו של המאמן דורון לויט, אולם בניגוד לחברותיה ניקול גברילקו שדורגה שישית ויאנה בוטוויניק שדורגה שמינית הערב בבולגריה, בפלובדיב, קנבסקי עברה שתי סייפות איטלקיות ובגמר גברה על אנה ברובקו האוקראינית 13:15 מרשים לאחר שהוליכה לכל אורך הדרך.

 

 

לאחר זכייתה אמרה ורה קנבסקי הנרגשת: "לא תארתי לעצמי שכך יסתיים היום הזה. אני שמחה מאוד שדווקא ביום הזה כל הדברים התחברו".

 

תחרות מוצלחת לנבחרת (איגוד הסיוף)

 

דורון לויט, מאמן הנבחרת הוסיף: "יום מדהים לנבחרת. אין הרבה נבחרות בעולם שמצליחות להכניס שלוש ספורטאיות לטופ שמונה ביבשת ועוד לזכות בזהב. אני שמח על ההישג המדהים של ורה וכל הנבחרת ועכשו אנחנו מתכוננים לתחרות הקבוצות".

 

חשוב לציין כי כמו יעקב פיזנברג, שסיים אתמול שישי בדקר גברים עד גיל 20, כך גם הסייפות הפיינליסטיות הערב יצאו לתחרות על חשבון המועדון ועל חשבונן האישי בשל המצוקה הכלכלית של איגוד הסיוף.

 

למרות השמחה הגדולה והחגיגות בבולגריה, הודיע איגוד הסייף כי בישיבת חירום שנערכה במקביל הוחלט כי במידה שלא יינתן סיוע משמעותי לאיגוד – חבריו יסיימו את חברותם בהנהלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי