כבוד: ליאור סופר הוכתר כאלוף העולם בסקי מים

סופר. הישג גדול
סופר. הישג גדול | צילום: התאחדות "אילת"

הגולש שזכה בתואר ב-2014, שיחזר את הצלחתו באליפות במקסיקו

(גודל טקסט)

אליפות העולם בסקי מים 2016 שנערכה במקסיקו, ננעלה בניצחון ישראלי סוחף של הגולש ליאור סופר (31) שקטף את הזהב.

 

הוא הצליח לשחזר את הצלחתו מאליפות העולם 2014 והוכרז באופן רשמי כגולש הטוב בעולם, כשגבר על בכירי הגולשים ובהם מאוסטרליה, ארה"ב, קולומביה, ארגנטינה, מקסיקו, דרום אפריקה, קוריאה, תאילנד ועוד.

 

סופר לא היה הנציג הישראלי היחיד על הפודיום. גיא פירר (19) קטף את מדליית הארד במקצה הבוגרים, זאת לאחר שזכה בזהב במקצה הנוער ובזהב כפול באליפות אירופה לבוגרים ולנוער שנערכה בישראל לפני מספר שבועות, תארים בהם זכה שנה שנייה ברציפות.

 

הנבחרת הישראלית, שאותה מאמן פליט "האח הגדול" עמרי בן נתן, קצרה הצלחה גם בקרב הנשים, כאשר הגולשת אורי בוז'ו-מסרי (23), אלופת אירופה שנתיים ברציפות, זכתה במדליית הכסף במקצוע הויקסקייט ובתואר סגנית אלופת העולם. 

 

גיא פירר. עלה על הפודיום (התאחדות "אילת")

 

ענף הסקי מים פועל בישראל במסגרת התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים.

 

מעוז טל, מנכ"ל עמותת סקי המים בישראל אמר: "מדובר בעונה היסטורית עבור הענף, לאחר ניצחונות משמעותיים אלה, גם עתה באליפות העולם וגם באליפות אירופה שהתקיימה השנה בפעם הראשונה בישראל".

 

נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן, הוסיף: "רצף ניצחונות זה, ובראשם הניצחון של ליאור סופר מהווה הישג ראשון מסוגו לנבחרת הישראלית. אנחנו גאים בליאור, גיא, אורי ובשאר גולשי הנבחרת, שבזכותם ישראל מיקמה את עצמה כמדינה המובילה בעולם בסקי מים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי