נבחרת הדקר סיימה במקום השישי בוונקובר

מימין לשמאל
מימין לשמאל | צילום: באדיבות איגוד הסיוף

סבב הגביע העולמי: הסייפים מדורגים 11 בעולם, קרובים להעפלה היסטורית לעשירייה

(גודל טקסט)

סייפי נבחרת הדקר האולימפית של ישראל עשו צעד חשוב בכוון הטופ 10 העולמי. הקמפיין האולימפי לטוקיו 2020 נפתח בצורה מעודדת, לאחר שהיום (שני) הנבחרת סיימה במקום השישי בוונקובר (קנדה) בסבב הגביע העולמי, ובכך סיימה בחמש התחרויות האחרונות באחד משמונת המקומות הראשונים.

24 נבחרות השתתפו בטורניר אותו פתחו חניכיו של אוהד בלוה בניצחון על קובה, 37:45, והמשיכו בניצחון יוקרתי מאוד מול רוסיה, 37:39. ישראל פיגרה עד שיובל פרייליך עשה ריצה מדהימה של 12 טושים רצופים כדי לחולל מהפך ולהעלות את הנבחרת לקרב על המדליות, אלא ששם הודחה ישראל בקרב צמוד מול אלופת העולם 2015 אוקראינה.

 

 

לאחר מכן, בקרבות הדרוג, ניצחה ישראל 37:45 את קזחסטן, שסיימה שניה אשתקד באותו טורניר. גם כאן נדרשה התעלות של אחד הסייפים, והפעם היה זה עידו הרפה, שעשה ריצה של 1:9 בטושים כדי לעלות לקרב על המקום החמישי מול הונגריה. ישראל כבר הובילה, אבל נכנעה בסיום 45:41. צ'כיה הפתיעה וזכתה בזהב לאחר ניצחון בגמר מול אוקראינה, ואילו מדליסטית הכסף האולימפית, איטליה, ניצחה בקרב על הארד את האלופה האולימפית, צרפת.   

 

ישראל מדורגת 11 בדרוג הדקר העולמי, ואם תעלה שלב אחד זו תהיה העפלה היסטורית אל העשירייה הראשונה בעולם לראשונה בתולדות הדקר הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי