מכבי ראשל"צ עלתה לגמר הפלייאוף אחרי 1:2 בסדרה מול א.ס רמה"ש

סער פרנקל. הגרלה קלה
סער פרנקל. הגרלה קלה | צילום: איגוד הכדוריד

החבורה של סער פרנקל ("גאה בשחקנים") ניצחה 21:22 בתום משחק צמוד ותפגוש את מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

'קלאסיקו צהוב' בסדרת הגמר בכדוריד. מכבי ראשון לציון העפילה היום (שישי) לגמר אחרי 21:22 על א.ס רמת השרון בבית מכבי, ו-1:2 גדול בחצי הגמר. היריבה הבאה: האלופה מכבי תל אביב בסדרה שתיערך בשיטת הטוב מחמישה משחקים כשהביתיות תהיה אצל התל אביביים.

לחבורה של סער פרנקל הספיקה תוצאת תיקו בשל הפרש השערים (ניצחון 23:29 למכבי ראשל"צ משחק הראשון ו-30:31 לרמה"ש במשחק השני). רמה"ש הייתה במשחק, ואף הובילה 18:19 במהלך החצי השני, אך נכנעה לבסוף בזכות יכולת טובה של יוליאן סטראט בשער ושערים של עומר גרא ודניאל פרידמן הכריעו.

מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל: "אנחנו עושים את זה קשה. הרבה כבוד לרמה"ש. שתי הסדרות, גם עם אשדוד, הוציאו מאיתנו. אנחנו בגמר פלייאוף אחרי עונה קשה מאוד מאוד! אני גאה בשחקנים, גם כשהולך יותר והולך פחות.  מכבי ת"א? יש לי הרבה כבוד אליהם. נפגשנו בחצי גמר הגביע, וגם בגמר הפלייאוף הם הפייבוריטים. מכבי ראשל"צ לא תבוא להיות תפאורה – ניתן את כל מה שיש, נעשה את כל ההתאמות, ונשתדל להביא סדרה מצוינת לכדוריד".

מאמן רמה"ש, ראובן יוספולסקי: אני כל כך מעריך את המאמץ של השחקנים הצעירים שהוכיחו את עצמם. יש על מי לסמוך. היינו כבר בחצי גמר, והמטרה הייתה לעשות עוד צעד אחד. אני ביקשתי מאבי לא לאמן בעונה הבאה, אבל אם לא נמצא מאמן ראוי אני אמשיך. אני חושב שהקבוצה צריכה שינוי מישהו שיהיה ממוקד בקבוצה הבוגרת. אנחנו רוצים לעלות את רמת המקצוענות, ולי אישית מאוד קשה עם זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי