ג'יו ג'יטסו: מדליית כסף וארד לישראל באליפות אירופה

ישראלים על הפודיום
ישראלים על הפודיום | התאחדות הסייף

הישגים מרשימים למשלחת הישראלית באליפות אירופה, שהסתיימה היום בבוסניה. ויקי דבוש זכה במדליית הכסף, איתמר אתאלי השיג את הארד

(גודל טקסט)

אליפות אירופה בג'יו ג'יטסו הסתיימה הערב (ראשון) בבוסניה, כשהמשלחת הישראלית הגיעה להישגים יפים. באליפות השתתפו מעל ל-300 ספורטאים מ-24 מדינות שונות, ושני נציגים ישראלים זכו במדליות. ענף הג'יו ג'יטסו פועל בישראל במסגרת "אילת", ההתאחדות לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים, שמסייעת לספורטאים במלגות, ציוד, מימון טיסות לתחרויות ומחנות אימונים.

ויקי דבוש (20) מנתניה, הגיע למקום השני בקטגוריית משקל עד 62 ק"ג, וזכה במדליית כסף. דבוש, בהדרכתו של המאמן אמיר בוארון, גבר בדרך לפסגה על יריבים מאוקרינה, צרפת וגרמניה, אך בגמר הפסיד ליריב צרפתי. איתמר אתאלי (20) מכפר סבא, קטף את מדליית הארד בקטגוריית משקל עד 56 ק"ג. אתאלי, עם המאמן אלי פופלנגיר, ניצח מתמודדים מצרפת ופולין בדרך אל המדליה, אך הפסיד מול מתחריו מבלגיה ורוסיה.

יו"ר איגוד הג'יוג'יטסו, ארז אלראי, בירך את הזוכים: "הנבחרת הישראלית ממצבת את עצמה כל פעם מחדש כאחת מהנבחרות המובילות בעולם. ההישגים הם תוצאה של עבודה קשה, נחישות והתמדה. אני גאה בכל אחד מהספורטאים והמאמנים שמצליחים לטפס לפסגות חדשות ולהוכיח את עצמם, פעם אחר פעם". גם אריק קפלן ,נשיא התאחדות "אילת", אמר: "בזכות אותם ספורטאים ומאמנים מצוינים ישראל שומרת על מקומה כאחת מהמדינות המובילות בעולם בענף הג'יו ג'יטסו. מדובר בהכנה מצוינת למשחקי העולם 2017 בהם הבטיחו את מקומם כבר שני ספורטאים מענף הג'יו ג'יטסו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי