צפו בתקציר: זברב הביס 2:6, 4:6 את נדאל לראשונה בקריירה

אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב | Naomi Baker/Getty Images

שני טניסאי הענק נפגשו בשלב הבתים של טורניר גמר המאסטרס ואחרי חמישה ניצחונות של הספרדי, הפעם היה תורו של הגרמני לצאת עם ידו על העליונה. יסיים את השנה המאכזבת עם תואר?

(גודל טקסט)

אחרי שרוג'ר פדרר הפסיד במשחק הראשון שלו בטורניר גמר המאסטרס בלונדון, הגיע תורו גם של רפאל נדאל. הפנומן הספרדי עלה היום (שני) למשחק השני בבית א' בטורניר היוקרתי נגד אלכסנדר זברב, שהביס אותו 2:6, 4:6.

זברב סיים את השנה עם תוצאות לא טובות, אחרי שהפסיד לדניל מדבדב בגמר בשנגחאי והודח על ידי דניס שפובאלוב כבר בשמינית הגמר בפריז, אבל הצליח לשמור על מקומו בשמינייה הראשונה. את המשחק נגד המדורג ראשון, לעומת זאת, הוא פתח בסערה ובמצב של 2:2 השיג שליטה מוחלטת ושבר פעמיים בדרך ל-2:6.

נדאל, שהיה ברור שעדיין סובל קלות מהפציעה בגינה פרש מפריז בחצי הגמר, נשבר כבר בהגשה הראשונה גם במערכה השנייה, אבל הצליח לשמור על ההגשות הבאות שלו ולא לגמור את המשחק מוקדם מהצפוי. אלא שזברב היה פשוט חזק מדי, ועם מכה אדירה עלה ל-3:5 שקירב אותו לניצחון. את המערכה הבאה נדאל לקח די בקלות והתעודד, אך הוא ידע שהוא חייב לשבור את זברב על מנת לשמור לעצמו סיכוי. בסופו של דבר זה לא קרה, וזברב ניצח 4:6 שנתן לו את הניצחון במשחק הקשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי