הכירו את הרכבים החדשים בשוק בשנת 2020

ביטוח רכב, אילוסטרציה
ביטוח רכב, אילוסטרציה | pexels

מהם הרכבים החדשים בשוק שתתחילו לראות על הכביש כבר בינואר 2020? לפניכם כל הדגמים החדשים.

(גודל טקסט)

שנת 2020 מפתיעה אותנו במגוון רחב של דגמים חדשים המגיעים לארץ בכל קטגוריות הרכב. הדגמים שתתחילו לזהות מינואר הקרוב, החל מהדגם החדש של מאזדה CX-30 שמתאים למי שלא מוכן לוותר על השטח ולא מוכן להתפשר על נהיגה עירונית איכותית וסיכוי למצוא חנייה גם במרכז (בכל זאת מדובר בקרוס אובר קומפקטית) וכלה בחלום החדש של רבים: הטרופאו של מזרטי. אלה הרכבים שתתחילו לזהות על הכביש כבר בינואר הקרוב.

קופר SE – המיני קופר עוברת לגרסה חשמלית

השנה אנחנו נזכרים שוב במיני קופר המרהיבה והפעם בגרסה הרבה יותר ירוקה שתהיה גם חסכונית לטווח הארוך. הכירו את המיני קופר החשמלית הראשונה שכבר ניתן לראות מדי פעם בכבישי הארץ. בניגוד למרבית הרכבים המשפחתיים החדשים הפועלים על מנוע חשמלי המיני מסוגלת לנסוע רק 250 ק"מ בין הטענה להטענה, דבר שהופך את הנסיעה למעט מאתגרת אם אתם מתכננים נסיעה לאילת מהצפון וחזרה. עם זאת, כמות המטענים הפתוחים לקהל הרחב בזכות אתרים המשתפים בתים פרטיים עם מטען תקל על המשימה.

המנוע החשמלי של הקופר מעניק 184 כ"ס עם תצרוכת חשמל ממוצעת של 7 ק"מ לכל קוט"ש. המרכב הקטן והמפנק הופך אותה לפרטנר המושלם ליציאה ביום שישי בלילה אם אתם מחפשים חנייה ברחובות העיר. אם אתם בונים על העובדה שכולם יזהו שעברתם למכונית חשמלית תגלו כי אין שינוי ממשי בעיצוב למעט סבכה קדמית צהובה וחישורים המשולבים בצהוב.

שטח וכביש יחדיו – מאזדה -30-CX

מאזדה, הייתה בין הראשונות לזהות את הקטגוריה שתכבוש את העולם בעשור האחרון, רכבי הפנאי המעניקים חוויית שטח נפלאה לצד נסיעה עירונית קלילה. החברה השיקה השנה את דגם 30-CX שמצליח לשלב בין עיצוב חדשני ומהפנט לביצועים נפלאים. 

הרכב מוצע בישראל במגוון רחב של גרסאות שלחלקן מנוע שני ליטרים וחלקן עם מנוע המותאם בדרך כלל לדגמים הכבדים יותר של מאזדה, בן 2.5 ליטרים המסוגל להגיע ל-195 כוחות סוס, בניגוד לגרסה החלשה יותר המגיע רק ל-165 כ"ס. 

החברה, השקיעה השנה גם בשילוב של פתרונות רבים לבטיחות בנסיעה כולל מערכת ייחודית המזהה את עיניו של הנהג ומסוגלת לגלות האם הוא עייף או לא מרוכז, ממצמץ יתר על המידה או שפשוט אינו מביט בכביש לפניו. מערכות ההתרעה יצפצפו ויזכירו לו לקחת הפסקת קפה קלה.

המפרט הבטיחותי של הרכב מאפשר ליהנות מהנחה ניכרת כיום המוצעת על ידי חברות ביטוח רכב וכן מהנחה באגרה השנתית של הרכב. החל מ: בקרת סטייה בנתיב, בלימה אוטומטית ועד למערכות התרעה נוספות המעלות את דירוג הבטיחות של הרכב למקסימלי.

המזרטי לבנטה – שילוב של יוקרה ועוצמה

מי שמחפש שילוב מנצח של יוקרה ועוצמה יתחבר לדגם החדש של מזארטי – ה"לבנטה". הרכב מגיע עם מנוע V8 עוצמתי שמתאים לג'יפים כבדים בנפח 3.8 סמ"ק ומסוגל לנוע בעוצמה של 590 כ"ס. העיצוב, יש להודות, מעט מאכזב ולעין לא מקצועית הרכב עשוי להראות כמו עוד רכב משפחתי של אחת היצרניות המוכרות. רק הגלגלים מעידים על הסוד הטמון ברכב העוצמתי שמסוגל להאיץ עוד לפני שהספקתם להגיד "מזראטי".

הוניו של יונדאי – שטח במחיר סביר

יונדאי, שהתמחתה עם השנים בהוזלת תגי המחיר של המשפחתיות המוכרות עושה זאת היום עם רכב פנאי קטן ומנוע חלש יחסית (1.6 סמ"ק). מלבד המחיר יתרונו הגדול של הרכב הוא מפרט הבטיחות בו: הוא מגיע אלינו עם בלימת חירום אוטונומית אם זיהה הולכי רגל לפנינו והתרעת סטייה מנתיב. מי שקיווה לעיצוב חדשני עשוי להתאכזב מעט מהעיצוב דמוי הקופסה של הרכב שאינו דומה לדגמים העגלגלים והאווירודינמיים של המתחרות האחרות בקטגוריה. 

הרכב מגיע עם גרסה של הילוכים ידניים או גיר אוטומטי רציף ההופך את צריכת הדלק של הרכב לסבירה בהחלט (16 ק"מ לליטר) והופכת את הרכב למושלם למי שמוצא את עצמו בנסיעות בין עירוניות ארוכות או בפקקים הארוכים באזור המרכז. חשוב לדעת, כי לרכב עדיין אין גרסה של 4X4 ולכן הוא לא מתאים לעליות ולירידות מאתגרות. עם זאת, בתג המחיר של הרכב לא תוכלו למצוא הרבה רכבי פנאי המציעים את החבילה הכוללת של בטיחות, חיסכון ונוחות שמציע הואיו.

בין קרוסאוברים חדשים למכוניות יוקרה, נראה שהשנה הקרובה תאפשר לנהגים רבים יותר לצאת לשטח ולגלות את היתרונות של רכבי הפנאי, אל תשכחו לעשות ביטוח לרכב טרם אתם יוצאים לסיבוב ברכב החדש שלכם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי