כך תשדרגו את חוויית הצפייה שלכם בספורט

שדרוג צפייה במשחקי ספורט
שדרוג צפייה במשחקי ספורט | pexels

אירועי ספורט היו ונותרו הסיבה המרכזית להתקהלות סביב מסך הטלוויזיה שבסלון. אבל איך משדרגים את חווית הצפייה, מה אוכלים וכיצד משתיקים את הפרשנים בלי לוותר על הרעש מהקהל? הנה כל הפתרונות

(גודל טקסט)

 המסך שנמצא באמצע הסלון כבר מזמן לא משמש רק לצפייה בסרטים ובסדרות. למעשה, רובנו צורכים את התוכן והבידור דרך הנייד ומתכנסים בסלון לעיתים רחוקות בלבד. מצד שני, אירועי ספורט היו ונותרו סיבה טובה לפגוש חברים ולגייס את כל בני המשפחה לחוויה שנמשכת באופן פורמלי 90-160 דקות בלבד – אך את הזיכרונות ממנה לוקחים הלאה לכל החיים.

אבל איך משדרגים את הצפייה באירועים ספורטיביים שונים? הנה כמה הצעות:

1. החליפו את הטלוויזיה והממיר לתמיכה ב-K4: אם אתם חובבי ספורט והגעתם ל-2020 בלי מסך או ממיר שתומכים בטכנולוגיית השידור K4, כנראה שעשיתם משהו לא נכון. אחרי שתראו משחק ברזולוציה כזו כבר לא תוכלו לחזור לאחור, אז חבל על כל יום שעובר.
טכנולוגיית K4 למעשה מכפילה את מה שהתרגלתם לראות ב-HD. במקביל, היתרון הוא שאותה טכנולוגיה בדיוק תשמש אתכם גם לשאר התכנים שבהם אתם צופים. אז מבחינתכם, התנאי היחיד הוא להחליף את המסך, את הממיר או את שניהם ולהתחיל לראות מה באמת מתרחש על המגרש. 
 
2. התאימו את התפריט לאירוע: אי אפשר לשרוד אירוע ספורטיבי מותח בלי להשביע את תחושת הרעב. בהקשר הזה, הפתרון הכי טוב הוא להזמין אוכל שיהיה גם מזין וגם מהיר ולתת עדיפות למגש פיצה על פני כל אלטרנטיבה אחרת. בנוסף, פיצה יכולה לסגור לכם את הפינה בהתראה קצרה והיא מומלצת לגברים ונשים בכל הגילאים.
לצד הפיצה אתם יכולים לבחור האם להגיש לאורחים פיצוחים, ירקות חתוכים או נשנושים קלילים אחרים. כמו כן, אל תשכחו את המשקאות ואל תתביישו לחלק מטלות לחברים – כמו למשל מי מביא בירה, מי סוחב משקאות מוגזים ומי אחראי על הקינוחים. 
 
3. צפו במשחק עם הקהל – אבל בלי שדרנים: אוהדי ספורט מושבעים שרגילים ללכת למשחק אבל נאלצים מדי פעם להישאר בבית, לא מסוגלים לראות משחק עם שדרן ברקע. אם מוסיפים לזה את הנטייה של השדרנים בישראל למלא את הזמן במלל מיותר, מקבלים מתכון לאכזבה עוד לפני שהמשחק מתחיל.

 

אבל למזלנו, יש היום המון מקורות חוקיים לחלוטין לראות אירועים ספורטיביים גדולים בלי אף שדרן או פרשן ועדיין עם הקהל ברקע. זה אומר שאם כבר יש לכם בבית מערכת סאונד או סאונד בר, כל שנותר הוא למצוא את הערוץ הנכון ולהשתמש בפיצ'ר המתאים בשלט. 
 
לא יודעים איך לעשות את זה? היכנסו לאתרי הליגות שאחריהן אתם עוקבים ובדקו במה מדובר. זכרו שהבעיה הזו משותפת לחובבי ספורט בכל העולם, אז אין סיבה להמשיך לסבול. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי