בשורות מהטור באבו דאבי: עד כה לא נמצאו בבדיקות נשאים של נגיף הקורונה

עומר גולדשטיין סייקלינג אקדמי
עומר גולדשטיין סייקלינג אקדמי | דביר אלמוג

כזכור, אחרי חמישה קטעים, הוחלט להפסיק את המרוץ בעקבות שני מקרים חשודים של נשאי וירוס הקורונה. עומר גולדשטיין ושישה ישראלים נוספים במלון נתבקשו להישאר בו לתקופה לא ידועה

(גודל טקסט)

שני מקרים חשודים של נשאי וירוס הקורונה הביאו לביטול מידי של טור האמירויות, אחרי חמישה שלבים מתוך שבעה. הקבוצות כולל הקבוצה הישראלית סטראט אפ ניישן הצטוו להישאר במלון בו הם נמצאים במרכז דובאי. ואולם מאחר יותר, מנהלי הקבוצה קיבלו דיווח ביניים משלטונות אבו דאבי ומהמארגנים שעד כה, מבדיקות תוצאות חלקיות של מאות הרוכבים ואנשי הצוות המסוגרים במלון בעיר, לא נמצאו נשאים של נגיף הקורונה. מדובר בבדיקה חלקית בלבד והתוצאות כולן טרם פוענחו.

עם זאת, מדובר בחדשות שמפיחות תקווה מסוימת שמשבר הקורונה מסביב למרוץ האופניים באמירויות עשוי להסתיים ללא הסגר של שבועות במדינה, התסריט ממנו חוששים הכל. לפי ההערכות, בשעות הקרובות יגיעו התוצאות המלאות ואז יוחלט מה לעשות כאשר הנטייה היא לארגן רכבת אווירית מהירה ויעילה של כל מאות רוכבי הקבוצות בחזרה למדינותיהם. "אני מקווה לבשורות טובות ושנוכל לצאת מכאן במהרה" אמר הרוכב הישראלי עומר גולדשטיין.

הרוכבים מסוגרים בחדריהם רוב הזמן מאז שהתגלו שני מקרים של נשאים איטלקים באחת הקבוצות לפני כ-24 שעות. מאז כל הקבוצות סגורות במלון באבו דאבי ואין יוצא ואין בא.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי