בגלל הקורונה: איגוד האופניים בישראל ביטל את הכנס האירופי

רוכב אופניים, נגיף הקורונה
רוכב אופניים, נגיף הקורונה | ATTA KENARE/AFP via Getty Images

הנגיף ממשיך להכות: ה-UEC, כנס האופניים השנתי של האיגוד האירופי, שאמור היה להתקיים בסוף השבוע הבא (12-15 למרץ) בתל אביב, בוטל בהנחיית משרד הבריאות

(גודל טקסט)

איגוד האופניים בישראל בשיתוף עם האיגוד האירופאי הודיעו היום (שני) על ביטול הכנס השנתי של איגוד האופניים האירופי (UEC), שאמור היה להתקיים בסוף השבוע הבא (12-15 בחודש) בתל אביב. הביטול נבע מהנחיית משרד הבריאות שלא לקיים כנסים בינלאומיים בישראל בשל כוננות נגיף הקורונה בישראל.

בכנס, שעל קיומו הוסכם כבר לפני כשנתיים באיסטנבול, כ-100 אורחים מחו"ל מ-40 מדינות הבטיחו את השתתפותם, ביניהם: יו"ר איגוד האופניים הבינלאומי הצרפתי דיוויד לפרטיינט המכהן בתפקיד מ-2017 ולפני כן היה יו"ר איגוד האופניים האירופי, מנכ"לית איגוד האופניים הבינלאומי אמינה לניה מצרפת, סגן יו"ר איגוד האופניים העולמי המכהן גם כיו"ר איגוד האופניים האיטלקי רנאטו די רוקו, יו"ר איגוד האופניים האירופי רנאטו קטינאו משוויץ ומזכ"ל איגוד האופניים האירופי,האיטלקי אנריקו דלה קסה.

בין הנושאים שהיו על הפרק בכנס: קביעת תקנה חדשה להגדלת מספר הנשים הפעילות באיגוד האירופאי ובוועדותיו ל-25% מסך מספר חברי ההנהלה והפעילים בוועדות. איגוד האופניים בישראל אמור היה להציג בפני משתתפי הכנס ולשווק להם את אליפות העולם לנוער עד גיל 18, באופני מסלול, וולודרום שתתקיים בקיץ הבא בתל אביב, וכן את האפשרות לקיים במתקן המהודר הזה מחנות אימונים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי