מייק טייסון חשף: "השתמשתי בשתן ילדיי בבדיקות סמים"

מייק טייסון
מייק טייסון | PUNIT PARANJPE/AFP/Getty Images

אלוף העולם במשקל כבד לשעבר הודה: "ניסיתי תחילה להיעזר באשתי, אך היא הייתה נגד". המתאגרף סיפר איך היה מצליח לשטות בגורמי האכיפה ומה הייתה השיטה שפיתח כדי לא להיתפס

(גודל טקסט)

בצל התעצמותן של בדיקות הסמים בספורט, מייק טייסון התראיין היום (חמישי) ברשת ESPN וחשף כי במהלך שנות הקריירה שלו (1985-2005) פיתח שיטה מיוחדת, ובעזרתה הצליח לעבור את הבדיקות ללא בעיות. טייסון אמר: "רציתי להשתמש בשתן של אשתי, אך היא אמרה לי כי יעלו עליי בגלל שהיא בהיריון – אז חשבתי שיהיה יותר טוב להשתמש בילדים שלי".

אלוף העולם במשקל כבד לשעבר הסביר שידע כי הוא יהיה חייב לגרום לבודקיו להסיט את מבטם ממנו, בזמן שהוא מזייף את התהליך. "רוב הגברים מרגישים לא בנוח כשהם רואים את איבר המין של גבר אחר, גם אם הם הומוסקסואלים" אמר והוסיף: "לכן הייתי בכוונה מתפשט לידם כדי שיסתובבו, ואז הייתי מוציא איבר מין מזויף שהבאתי ובתוכו הדגימה התקינה, וכך הייתי מדמה את כל התהליך".

טייסון, כיום בן 53, היה הצעיר ביותר בהיסטוריה שזכה באליפות העולם למשקל כבד, כבר בהיותו בן 20. מחזיק ברקורד מרשים של 50 ניצחונות בקריירה, מתוכם 44 בנוק-אאוט. בשנת 2011 הפך באופן רשמי לחבר היכל התהילה של ענף האגרוף. בתחילת חודש אוגוסט הנוכחי השעתה פיב"א, פדרציית הכדורסל הבינלאומית את די ג'יי קופר, שחקנה של מונאקו, לאחר שתפסה את השחקן בזיוף הבדיקות ושימוש בדגימות של אשתו ההרה.

טייסון במהלך הקריירה. אלוף העולם לשעבר חשף כי רימה בעברו (TIMOTHY A. CLARY/AFP/Getty Images)
טייסון במהלך הקריירה. אלוף העולם לשעבר חשף כי רימה בעברו (TIMOTHY A. CLARY/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי