אנחנו על השולחן: אסי משה זכה בצמיד באליפות העולם בפוקר

אסי משה
אסי משה | באדיבות King's Casino

תואר שלישי לישראלים ב-WSOP בווגאס: המקצוען המוכר רשם זכייה שלישית בקריירה כשגבר על 1,806 שחקנים, ניצח בטורניר הבאונטי וגרף לכיסו למעלה מרבע מיליון דולר

(גודל טקסט)
ההצלחה של הישראלים באליפות העולם בפוקר (WSOP) לא עוצרת. אחרי שרפי אלהרר הגיע למקום השלישי בטורניר הגדול אי פעם ושני שחקנים ישראלים – יובל ברונשטיין ואלי אלעזרא – זכו שניהם בצמידים, אסי משה הצטרף אליהם הבוקר (שבת) עם צמיד שלישי לישראל השנה ושלישי בקריירה שלו כשניצח בטורניר ה-1,500 באונטי וזכה ב-254,933 דולר!


משה (35), אחד השחקנים האהובים והמוערכים בישראל, זכה בצמיד אליפות העולם הראשון שלו ב-2014 בטורניר ה-1,500 וגרף אז למעלה מחצי מיליון דולר, ובאוקטובר האחרון "הדביק" את טורניר ה-6MAX בפסטיבל האירופי של סבב אליפות העולם בצ'כיה והצטרף למועדון שני הצמידים, וכעת הוא יכול להחשיב את עצמו בין הגדולים כשגבר על 1,806 שחקנים בדרך לזכייה בעוד טורניר יוקרתי.


משה התחיל את היום האחרון של הטורניר כשהוא שני בצ'יפים מתוך 23 האחרונים, ומהר מאוד לקח את ההובלה ועלה לשולחן הגמר בפער גדול על האחרים. כשנשארו שלושה, אסי החזיק בכמעט 90% מהצ'יפים על פני טוניו רודר הגרמני ודמיאן רדאנוב האמריקאי, אבל הפסיד שלוש ידיים ענקיות וצנח לערימה נמוכה. משם הוא החל משחק לוחמי וקשוח עד שהחזיר את ההובלה, הדיח את רודר במקום השלישי ומספר דקות לאחר מכן גבר על רדאנוב והוכרז במנצח.


Tel Aviv, Israel's Asi Moshe wins Event #44 at the 2019 @WSOP, $1,500 No-Limit Hold'em Bounty. Moshe collects $253,933, 24 $500 bounty chips, and his third career gold bracelet. https://t.co/t1C2chDHJOpic.twitter.com/3ih6Uk3jXM

— WSOP (@WSOP) 22 ביוני 2019


כאמור, זוהי שנה מוצלחת במיוחד לישראלים בלאס וגאס – עם שבעה שולחנות גמר ומעל 1.5 מיליון ברווחים תוך שלושה שבועות בלבד, ישראל היא אחת המדינות הפופולריות והמצליחות בעולם הפוקר. 14 צמידים נרשמו לאורך השנים תחת הדגל הכחול לבן (אלי אלעזרא, שזכה לפני שבוע בצמיד הרביעי בקריירה, משחק תחת דגל ארה"ב), וכל זאת כשהמשחק אינו חוקי בארץ. בעוד פחות משבועיים ייצא לדרך המיין איוונט, האירוע שמכתיר את אלוף העולם בפוקר בו צפויים להשתתף כ-8,000 שחקנים, ונותר רק לתהות איזו הופעה יתנו הנציגים שלנו שם.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי