מכבי תל אביב ורמת השרון העפילו לחצי הגמר

גיל יעקב בשער בני הרצליה
גיל יעקב בשער בני הרצליה | צילום: גבי אלאלוף

הצהובים השלימו 0:2 על רחובות, רמה"ש עם 0:2 על חולון. היריבות יקבעו ביום שלישי

(גודל טקסט)
 מכבי ת"א וא.סרמה"ש העפילו היום (שישי) לחצי גמר הפלייאוף בליגת ווינר בכדוריד אחרי שהשלימו ניצחון כפול בסדרות רבע הגמר. הן יידעו רק ביום שלישי מי יהיו היריבות שלהן.

 


מחזיקת הגביע, שחלפה על פני עירוני רחובות עם ניצחון 29:32, תמתין להכרעה במשחק השלישי ברבע גמר הפלייאוף בין הפועל ראשל"צ לבני הרצליה. האדומים ניצחו היום בהרצליה – 31:36
.

 


רמה"ש שהשלימה ניצחון כפול על חולון (20:23 היום), תחכה למפגש המסקרן בסדרה בין מכבי ראשל"צ להפועל אשדוד. מכבי ראשל"צ השוותה היום את הסדרה עם שער ניצחון בשנייה האחרונה של רוברט מרקוטיץ' – 24:25 באשדוד אחרי שאשדוד ניצחה במשחק הראשון 25:26
.



בבית התחתון, מכבי קריית מוצקין נפרדה מליגת העל וירדה אל ליגת המשנה, לאחר הפסד 33:27 במשחק העונה מול הפועל ר"ג. א.כ נס ציונה גברה 26:31 על אס"א ת"א והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגת העל. הפועל ר"ג ואס"א ת"א יתמודדו במשחקי מבחן על ההישארות מול מכבי פ"ת ומ.כ באר שבע, בהתאמה. המשחקים יחלו ביום שישי הבא בשיטת בית וחוץ



הפועל אשדוד – מכבי ראשל"צ 25:24 

שחקני אשדוד היו קרובים לעשות היסטוריה ולהעפיל לחצי הגמר, כשהוליכו 21:23 בדקות הסיום משער של אקס מכבי ראשל"צ, מילורד קריבוקאפיץ', לצד סדרת עצירות טובות של השוער ליאור קפלן שמושאל מהצהובים. ולדי קופמן הנהדר כפה שוויון, עומרי קושמרו לקח אחריות והעלה את אשדוד ל-23:24 שלוש דקות לסיום.


צמד שערים של רוברט מרקוטיץ', יחד עם עצירה טובה של יוליאן סטראט לזריקה של טיאומר דודר, העניקו למכבי ראשל"צ מהפך דרמטי, בשניית הסיום. בר מסורי, עוד מושאל ממכבי ראשל"צ שכבש את שער הניצחון במשחק הראשון, הבקיע היום 9 שערים לזכות אשדוד. מרקוטיץ' ואיבן קראצ'יץ' כבשו 5 כ"א למכבי ראשל"צ.




אשדוד מול מכבי ראשל"צ (תום לי סוויסה, הפועל אשדוד)


עירוני רחובות – מכבי ת"א 32:29

מי שחשב שהסדרה בין הראשונה לשמינית תהיה טיול, הופתע. מכבי ת"א אומנם חולפת על פני רחובות כצפוי עם שני ניצחונות, אבל במשחקים צמודים. היום הצהובים כבר פתחו פער של 6 שערים, אבל רחובות חזרה ממנו לשוויון 27:27. הפינאלה, כמו במשחק הראשון, של הצהובים. גיל פומרנץ הבקיע 11 שערים, חן פומרנץ 7.



מ.כ חולון – א.ס רמה"ש 23:20

רמה"ש ממשיכה במגמת השנים האחרונות, התבססות בצמרת והגעה לשלבים הסופיים בפליאוף, והיא השלימה ניצחון כפול מול חולון. החולונים מסיימים עונה הרואית, שבה דורגה במקום ה-6 בתום הליגה הסדירה – בעונה שבה היא הייתה מסומנת כאחת מהמועמדות לירידה. מילאן מירקוביץ' ויותם טל כבשו 4 שערים כ"א והובילו את מבקיעי רמה"ש.



בני הרצליה – הפועל ראשל"צ 36:31

הפועל ראשל"צ פייבוריטית וקרובה כעת להשלים את המשימה באולמה, אחרי ניצחון חוץ מרשים. אם תעשה זאת, היא תפגוש את מי שהייתה יריבתה בגמר גביע המדינה. (הפועל היא הקבוצה היחידה בליגת ווינר שלא נוצחה מול מכבי ת"א – 32:32 במחזור הליגה האחרון). 



בית תחתון
: המחזור השלישי והאחרון יהיה לפרוטוקול בלבד.  הפועל ר"ג, קבוצתו של המאמן אריק שפירא, השיגה ניצחון חוץ גדול במשחק העונה של התחתית על מכבי קריית מוצקין, שנשרה לליגה הלאומית. נס ציונה השיגה כמו ר"ג ניצחון שני במהלך הבית התחתון, והבטיחה סופית את הישארותה בליגת ווינר. משחקי המבחן בין הפועל ר"ג למכבי פ"ת, ובין אס"א ת"א לבין מ.כ באר שבע (שיטת בית-חוץ) יחלו ביום שישי הבא.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי