מכבי ראשל"צ ניצחה במוצקין 21:33, מכבי ת"א גברה על נס ציונה 27:34

עמית סטלמן
עמית סטלמן | צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

האלופה טיילה במשחק החוץ בצפון, הצהובים שבו למסלול הניצחונות. 32:32 לרמה"ש מול ר"ג, 28:31 להרצליה על אשדוד

(גודל טקסט)

ביום שלישי ייערכו חצאי גמר גביע המדינה בין הפועל ראשל"צ לבין הפועל אשדוד, ובין מכבי ראשל"צ לבין א.ס  רמה"ש. היום (שישי), נערך המחזור ה-17 בליגת העל, שהיווה סוג של חזרה אחרונה למשחקים שייערכו בהיכל קבוצת שלמה בת"א. 

מי מוכנה? הפועל ראשל"צ ניצחה כבר ביום שלישי במשחק מוקדם את מ.כ חולון (21:29). יריבתה העירונית, האלופה מכבי ראשל"צ, השיגה ניצחון בקרית מוצקין – 21:33, אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים. 

הפועל אשדוד ממשיכה את הסיבוב השני המאכזב, ורשמה הפסד 31:28 לבני הרצליה ששמרה על המקום השלישי בטבלה. א.ס רמה"ש לא הרשימה, וסיימה ב-32:32 מול הפועל ר"ג שהשיגה שוויון דרמטי בשניות הסיום. 


אשדוד מול הרצליה (מני אלגריסי, הפועל אשדוד)

מכבי ת"א לא התקשתה לנצח את נס ציונה – 27:34, והיא צימקה את הפיגור מהפסגה לשלוש נקודות. נס ציונה מתרחקת ממקום בפליאוף העליון. רחובות קטעה רצף של 3 הפסדים בניצחון ביתי על הפועל קריית אונו – 26:29.

מכבי קריית מוצקין – מכבי ראשל"צ 33:21
ראשל"צ הפגינה עליונות לכל אורך המשחק, ובלטו בשורותיה עמית סטלמן שכבש 9 שערים ואיבן קראצ'יץ' שחוזר לעצמו וסיפק 6. מנגד, מוצקין ממשיכה להשתרך מאחור, במקום הלפני האחרון.

מכבי ת"א – א.כ נס ציונה 27:34
השנייה בטבלה שבה למסלול הניצחונות, והחזירה את הפיגור מהפועל ראשל"צ המוליכה ל-3 נקודות. נס ציונה מתרחקת מאפשרות להעפיל לפליאוף העליון.

בני הרצליה – הפועל אשדוד 28:31
הרצליה המשיכה במסלול הניצחונות, ובסה"כ היא השיגה 11 נקודות מתוך 12 אפשריות מאז פתיחת הסיבוב השני. מנגד, האשדודים, ממשיכים לאבד גובה והם עדיין לא הבטיחו את המקום בפליאוף העליון.

א.ס רמת השרון – הפועל ר"ג 32:32
רגע לפני מפגש הגביע מול מכבי ראשל"צ, רמה"ש איכזבה בחזרה האחרונה. היא כבר הייתה בעמדת ניצחון כשהוליכה 31:32 בחצי הדקה האחרונה. הכדור היה בידיים של המקומיים, שאיבדו אותו ועומרי גדות הבקיע את שער השוויון בשניות הסיום.

עירוני רחובות – הפועל קרית אונו 26:29
שתי הקבוצות הגיעו למפגש ברצף של שלושה הפסדים כל אחת. רחובות הייתה טובה יותר, קריית אונו צימקה את הפיגור לכדי שער, אבל רחובות ידעה להתעלות בדקות הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי