אבישי סמולר: הבטן מתהפכת מהתרגשות. יואב נאמן: מצפים לאולם מלא

גביע המדינה בכדוריד
גביע המדינה בכדוריד | עמית שיסל, איגוד הכדוריד

הקפטנים של הפועל ומכבי ראשל"צ דיברו לקראת משחקי חצי הגמר ביום שלישי בדרייב אין, מול הפועל אשדוד (לראשונה במעמד) ורמת השרון

(גודל טקסט)

חצאי גמר גביע המדינה לגברים יתקיימו מחר (שלישי) בהיכל קבוצת שלמה בת"א. המשחק הראשון (18:15) יפגיש את הפועל ראשל"צ, המועדון המעוטר ביותר בתולדות הכדוריד הישראלי, עם רקורד הנפה של 15 גביעי מדינה. עם הפועל אשדוד, מועדון שמגיע לראשונה לשלב חצי גמר גביע המדינה. המשחק השני יפגיש את האלופה מכבי ראשל"צ ואת א.ס רמה"ש והוא יפתח ב-20:30. מכבי ראשל"צ רוצה להעפיל בפעם ה-21 למעמד גמר הגביע (ולזכות בגביע ה-12 בתולדותיה). רמה"ש שבה למעמד חצי הגמר לאחר הפסקה של כמעט שני עשורים. 

היום התקיימה מסיבת עיתונאים לקראת המשחקים בהשתתפות ארבעת המאמנים והקפטנים. יו"ר האיגוד דוד מיקו צרפתי פתח ואמר: "נארח במשחקים אלה את יו"ר האיגוד האירופי, מיכאל וידרר, וזאת הזדמנות להרחיב את מערכת היחסים ולנסות להביא אירועים לארץ. אני מאחל הצלחה לכל הקבוצות".

אבישי סמולר התייחס למשחק מול אשדוד: "תמיד כשאני מגיע לפה אני מתרגש והבטן מתהפכת, וזה הכי כיף לשחקן פעיל. זה יום חג לכדוריד הישראלי", הבהיר הקפטן. עידן מימון, השחקן המעוטר בתולדות הגביע שרוצה לזכות בגביע ראשון כמאמן הוסיף: "אנחנו לא מסתכלים על הטבלה. במשחק אחד הכל יכול להיות ויהיה קשה". אולג בוטנקו, מאמן אשדוד אמר: "זו פעם ראשונה בחצי הגמר עבור אשדוד, וזה סיפור מרגש. אנחנו מאוד גאים להגיע למעמד הזה.  זה השיא עבורנו לאור המצב שאנחנו לא מצליחים בליגה". הקפטן עומרי קושמרו הוסיף: "אנחנו מתרגשים, אבל מרגישים מוכנים אחרי ההכנה הנהדרת שעשינו. אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה".


נציגי ארבע הקבוצות. מי יניף את גביע המדינה? (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

מאמן רמה"ש, ראובן יוספולסקי: "יש לנו משימה לא פשוטה. מכבי ראשל"צ קבוצה עם המון ניסיון ובגלל זה הבאנו שחקנים שמנוסים במעמד הזה. ציפינו להיות בתקופה יותר טובה, אבל אני מאמין שנקבל את זה מחר". הקפטן עמית גל הוסיף: "בשבילי זאת הופעה ראשונה, ושבוע לא אני לא יכול להפסיק להתרגש. מגיע למועדון הזה להיות פה". יואב נאמן, קפטן מכבי ראשל"צ והשחקן הפעיל המעוטר ביותר בגביע (עם 7 גביעים): "ה'דרייב אין' אומנם לא האיר לנו פנים, אבל המעמד הזה מגדיל ומעצים. כבוד לשחק בבמה המובחרת של הכדוריד הישראלי, בתקווה שכולם יתגייסו ויהיה פה אולם מלא". סער פרנקל, מאמן מכבי ראשל"צ סיכם: "בשנה שעברה לא צלחנו את חצי הגמר, ואנחנו רוצים לעשות הפעם את הדרך אל הגמר. כמו כולם, אנחנו מתרגשים להיות כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי