ערב גאלה מרגש לנבחרות הצעירות לקראת אליפויות אירופה

היו"ר צרפתי ושחקני הנבחרות
היו"ר צרפתי ושחקני הנבחרות | צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

אבישי סמולר, שחקן נבחרת ישראל שהודיע לאחרונה על פרישה, נשא נאום נרגש בפני השחקנים ואמר בין היתר: "יש לכם את הבחירה להיות ספורטאים, או להיות ספורטאי עלית"

(גודל טקסט)
איגוד הכדוריד קיים הערב (חמישי) ערב גאלה לנבחרות ישראל הצעירות – נבחרת העתודה ונבחרת הנוער – שיעשו היסטוריה כשיתחרו באליפויות אירופה עד גיל 20 ועד גיל 18.


נבחרת העתודה תפתח בדיוק בעוד שבוע את הופעותיה בסלובניה, ותפגוש במשחק הפתיחה את נבחרת סרביה, ולאחר מכן את סלובניה המארחת ואת נורבגיה במסגרת בית ב'. המטרה: לסיים בין ה-14 הראשונות באליפות, מה שיקנה את הכרטיס לאליפות העולם שתיערך בתחילת שנת 2019 בספרד. 

הסגל הסופי של העתודה ייקבע ע"י המאמן הסרבי, אלכסנדר ברקוביץ'. 


נבחרת הנוער תחל את דרכה באליפות אירופה שתיערך בקרואטיה בתחילת החודש הבא, והיא תפגוש שם את נבחרות קרואטיה המארחת, סרביה ופורטוגל. המטרה של נבחרת הנוער היא להבטיח הישארות בדרג הראשון באירופה. שחקני הנבחרת יחלו בתום האליפות בהכנות לקראת השתתפות בפרויקט השלישי של נבחרת הנוער שיימשך בגרמניה. 



סמולר בנאום הנרגש לשחקנים הצעירים (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


היישר לערב הנבחרות נחת המנהל המקצועי הנכנס של הנבחרות הצעירות, רולאנדו פרייטאס – ששימש כמאמן נבחרת הבוגרים של פורטוגל והדריך את הנבחרות הצעירות בארצו. אל הערב הגיעו גם מאמני נבחרת ישראל בעבר וחברי הוועדה המייעצת לוועדה המקצועית, בהם איגור ביאליק, שלי בר-סלע ואמיר פופקו. קפטן נבחרת העתודה, תומר בונדהיימר, נשא דברים בשם השחקנים. ברכות נוספות שהגיעו היו מהמאמן שהוביל להישג הזכייה באליפות אירופה דרג ב', הקרואטי דאמיר אקליץ, והמנהל המקצועי לשעבר של הנבחרת הצעירות, שחר הבר. 


מי שנעל את הערב החגיגי היה אבישי סמולר, שחקן נבחרת ישראל בעבר שהודיע לאחרונה על פרישה. סמולר העביר הרצאה ומסרים מרגשים לשחקנים לקראת ההשתתפות באליפויות אירופה. "באליפות, תסתכלו על הדגל, בהמנון, וקודם כל תהנו. תחשבו אחורה על כך הדרך שעברתם, ותזכרו באיזה צומת אתם נמצאים – יש לכם את הבחירה להיות ספורטאים או להיות ספורטאי עלית. אוהב אתכם", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי