נבחרת העתודה של ישראל גברה על נורבגיה 25:30 וסיימה שלישית

אופיר כהן
אופיר כהן | איגוד הכדוריד

השלב הראשון באליפות אירופה הסתיים עם ניצחון בכורה מרשים. המאמן אלכסנדר ברקוביץ': "יש לנו עכשיו מקדמה לקראת השלב השני, אבל עדיין המלאכה החשובה לפנינו". אופיר נבחר לשחקן המצטיין

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל סיימה את בית ב', השלב הראשון באליפות אירופה עד גיל 20 במקום השלישי לאחר ניצחון בכורה מרשים הערב מול נורבגיה 25:30 (10:15). לניצחון יש משמעות גדולה לקראת המשחק המאבק על הכרטיס לאליפות העולם עד גיל 21.

ביום שלישי העתודה תפגוש בשלב הבתים השני את נבחרת שבדיה ולמחרת את רומניה (בבית תשחק גם נורבגיה). המטרה היא להעפיל לשלב הדירוג על המקומות 9-12 באליפות (שתי הראשונות בבית יעפילו). ההעפלה כזו תבטיח כבר ביום רביעי בלילה את הכרטיס אליפות העולם.

שתי האחרונות בבית בשלב הבא ימשיכו למשחקי הדירוג הסופי 13-16 כשגם בהם ניתן יהיה להשיג את הכרטיס לאליפות העולם. כזכור, המטרה של העתודה היא לסיים בין 14 הראשונות באליפות, מה שיעניק מקום באליפות העולם. העתודה תפתח את השלב הבא עם שתי נקודות, בזכות הניצחון על נורבגיה. גם לשבדים שתי נקודות בזכות הניצחון על רומניה.

אופיר כהן, שנבחר לשחקן המצטיין במשחק, סיים עם 9 שערים. אדיר כהן וצח מלול עם 5 שערים כ"א, שניר נציה 3, דניאל צרפתי, רותם סגל, שון סלס עם 2 כ"א, אביעד בן זימן ואיתי סורקיס שער כ"א. יהב שמיר השוער סיפק ערב נהדר בין הקורות. הקפטן תומר בודנהיימר פונה לטיפול רפואי עם חשש לשבר באפו.

המאמן אלכסנדר ברקוביץ': "הניצחון הזה היה חשוב לנו מאוד לקראת שני משחקים לא פשוטים בכלל מול נבחרת איכותיות בשלב הבא. לא אהבתי את הדרך שבה שיחקנו במשחק הראשון מול סרביה, אבל כבר ביום שישי ראו שינוי גדול בגישה מול סלובניה והיינו ראויים ליותר. הגדולה של נבחרות באליפות, גם אחרי הפסדים, זה לא לאבד את הריכוז. עלינו היום חדים, נחושים, אגרסיבים. בדקות רבות שיחקנו משחק חכם, ואני שמח בשביל השחקנים. יש לנו עכשיו מקדמה, אבל עדיין המלאכה החשובה לפנינו. אין לנו הרבה זמן להתאושש, וכבר נתחיל את ההכנות לקראת שבדיה ורומניה בתקווה לעשות כמו שציינתי הישג חלומי נוסף מלבד ההגעה לאליפות אירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי