מכבי ת"א תפגוש את מכבי דימונה בגמר גביע ברנר

מכבי תל אביב כדוריד
מכבי תל אביב כדוריד | אתר רשמי

מכבי ת"א גברה הלילה על אס"א ת"א 26:32. דימונה ניצחה את מכבי פ"ת, מחזיקת הגביע מהעונה שעברה

(גודל טקסט)

מכבי ת"א מול מכבי דימונה – זהו גמר גביע המדינה לליגות המשנה ע"ש ישראל ברנר. הערב נערכו חצאי הגמר: מכבי גברה בדרבי התל אביבי על אס"א 26:32, במשחק שנערך בהדר יוסף. באשדוד נפגשו מכבי דימונה שגברה 26:28 על מכבי פ"ת.

במכבי ת"א ציינו כמצטיינים את אביב פרץ (בהגנה), השוערים יהב שמיר ושחר צרפתי, כאשר פטר קומנניץ ואיתמר אלמוסנינוס היו המבקיעים הבולטים עם חמישה שערים כ"א (עמית ויטקובסקי ועמית זק כבשו 4 כ"א). באס"א ציינו כשחקן בולט את ניתן זהבי.

מכבי דימונה גברה 26:28 על מכבי פ"ת, מחזיקת הגביע מהעונה שעברה. בדימונה ציינו כמצטיין את יובל שטיינברג (4 שערים – ויכולת טובה בהגנה). בשורות פ"ת בלט אלי רן עם 8 שערים. בדימונה צירפו לקראת מאבקי העלייה, ומשחקי הגמר בגביע ברנר את האחים-תאומים, רוי וריף כהן ממ.כ חולון, במסגרת הכרטיס הכפול. שני הצעירים המוכשרים הם בוגרי העונה השלישית של פרויקט נבחרת הנוער בגרמניה.

ביום שני הבא, ה-25 בחודש, יתקיימו משחקי גמר גביע המדינה במסגרת הצגה כפולה בהיכל קבוצת שלמה. בנשים: מחזיקת הגביע והאלופה מהעונה שעברה – מכבי ארזים ר"ג, תפגוש את מוליכת ליגת הנשים מכבי סרוגו ראשל"צ. בגברים: מ.כ יובלים חולון, ההפתעה של המפעל עד כה, תתמודד מול מוליכת ליגת ווינר, מכבי סרוגו ראשל"צ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי