חן פומרנץ חזר לנבחרת, זימון בכורה למוסינדי בן ה-18‎

חן פומרנץ
חן פומרנץ | איגוד הכדוריד

מרכזה של רמה"ש שב לסגל הלאומי בגיל 35 לקראת המשחקים נגד קוסובו באפריל, לאחר כשנתיים של היעדרות. גם מקשרה של חולון ברשימה של בוטנקו ולוי, מבלי שזכה לייצג את העתודה קודם לכן, למרות גילו הצעיר

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד תתמודד מול נבחרת קוסובו בחודש הבא (ב-10 באפריל בפרישטינה וב-14.4 בתל אביב) במסגרת המחזורים השלישי והרביעי במוקדמות אליפות אירופה, וההכנות יעלו דרגה לקראת סוף החודש, עם סיום שלב רבע גמר הפליאוף שיפתח ביום שישי, כאשר מצפים לשחקנים צמד משחקי אימון מסכמים ביוון מול הנבחרת המקומית.

אחרי הפסד במשחק הפתיחה בגרמניה והניצחון ההירואי בת"א על פולין, המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי קבעו את הסגל הרחב לקראת קוסובו: מי ששב לאחר תקופה ממושכת הוא אחד מכוכביה הגדולים של הנבחרת, חן פומרנץ, מרכזה של א.ס רמה"ש. פומרנץ, בן ה-35, השחקן המנוסה בסגל (לפני חזרתו, אחיו, גיל בן ה-27, היה השחקן המבוגר בסגל), למעשה לא שיחק משחק רשמי בנבחרת מאז המפגשים מול רומניה באפריל 2016. פומרנץ כבר הספיק להשתתף באימונים האחרונים וזכה למחמאות מהצוות. "הגישה המקצוענית של חן, והכושר הטוב שאליו הוא חזר – מהווים ערך מוסף לנבחרת, שבסך הכל צעירה מאוד ובפניה עומד אתגר מעניין בחודשים הקרובים".

זימון מסקרן נוסף הוא של דניאל מוסינדי, מקשרה המוכשר של מ.כ חולון ומי שעשוי להצטרף בעונה הבאה לגומרסבאך הגרמנית. מוסינדי בן ה-18, שהשתתף בקיץ האחרון באליפות אירופה לנוער, והיה שותף למקום השלישי של קציר חולון באליפות העולם לתיכונים, מוזמן ישירות לבוגרת מבלי שהספיק לשחק בנבחרת העתודה.


מוסינדי. דילג על נבחרת העתודה (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


הסגל המלא
כולל את השוערים דן טפר, מושיקו אלימלך, תום שם טוב ויהב שמיר. שחקני שדה: קפטן – דניאל שקלים, חן פומרנץ, עדן ג'ינג'חשוילי, יובל גררה, דור קלדרון, עומרי קושמרו, אופיר כהן, עומר גרא, דניאל שקלים, שי נתן, תומר בודנהיימר, ירמי סידי, שון סלס, רותם סגל, יובל כץ, ניבו לוי, אדיר כהן, רם טורקניץ, שניר נציה, טל הרשקוביץ, דניאל צרפתי, עמית סטלמן, גיל פומרנץ, שלומי צייטלר, עוז חממי, עמית גל ודניאל מוסינדי. מהרשימה הזו ייקבע הסגל הסופי לצמד המשחקים.

חן פומרנץ מסר לאחר זימונו: "הרגשה מצוינת לחזור ולשחק בשביל הנבחרת ולייצג את ישראל. כל הזמן אמרתי שכאשר ארגיש בכושר וירצו אותי בנבחרת – אני אהיה שם. אני רואה זכות להיות חלק מהנבחרת. כבוד גדול. אני שמח לתרום מעצמי גם לכדוריד הישראלי וגם לשחקנים הצעירים בסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי