הפלייאוף יצא לדרך, כל ארבע הקבוצות הביתיות ניצחו

מכבי ראשל"צ מול ב"ש
מכבי ראשל"צ מול ב"ש | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

מכבי ראשל"צ, הפועל ראשל"צ, הפועל אשדוד וא.ס רמה"ש עלו ליתרון 0:1 בסדרות רבע הגמר. ביום שני, הן יתארחו בבאר שבע, בהרצליה, בקרית מוצקין ובנס ציונה, ואם ינצחו, יעפילו לחצי הגמר

(גודל טקסט)
שלב הפליאוף בליגת העל בכדוריד, יצא היום (שישי) לדרך עם סדרות רבע הגמר, כאשר כל ארבע הקבוצות הביתיות – מכבי ראשל"צ, הפועל ראשל"צ, הפועל אשדוד וא.ס רמה"ש ניצחו ועלו ליתרון 0:1. ביום שני, הן יתארחו בבאר שבע, בהרצליה, בקרית מוצקין ובנס ציונה, ואם ינצחו, יעפילו לחצי הגמר. במקרה שההכרעה תידחה למשחק השלישי, הוא ייערך ביום שישי הבא.


בבית ההישרדות נרשמה דרמה: הפועל ר"ג השיגה ניצחון חוץ בחולון, והפועל קריית אונו נוצחה ברחובות – מה שפתח את מאבק ההישרדות, כאשר במצב של נקודה שמפרידה בין שתי האחרונות קריית אונו תארח את הפועל ר"ג ביום שני. רחובות זקוקה לנקודה במפגש הביתי שלה ביום שני מול חולון כדי להבטיח את ההישארות.


מכבי ראשל"צ – מ.כ באר שבע 24:26
אלופת הליגה הסדירה עלתה ליתרון של 0:1, אחרי שגברה על הקבוצה מבירת הנגב בתום משחק מעניין וצמוד. הרבו לכבוש לראשל"צ: מאטיץ' 6, סטויקוביץ' 5, עמית סטלמן ו-ולדי קופמן 4 כ"א . לב"ש: צ'יריץ' 10 שערים, בואישיץ' 6, רועי עמרם 3.



צ'יריץ מב"ש מול שיקלושי (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)


הפועל ראשל"צ – בני הרצליה 26:34
האלופה עלתה ליתרון, וגם השיגה הפרש שערים משמעותי.


הפועל אשדוד – מכבי קריית מוצקין 26:32
אשדוד ביתרון 0:1, במשחק שבו הצטיינו הזרים שלה – גאבור לנגהאנס (9 שערים) והשוער טומיסלב סטויקוביץ' (17 עצירות).


א.ס רמת השרון – א.כ נס ציונה 27:28
רמה"ש גם היא עלתה ליתרון, אבל זה היה לגמרי לא פשוט מול הטייגרים מנס ציונה.


בבית התחתון
הפועל ר"ג ניצחה בחולון – 27:29, והפכה את המשחק ביום שני מול הפועל קריית אונו, שנוצחה ברחובות 32:21 – למשחק ההישרדות של שתיהן, כאשר נקודה בלבד מפרידה בין השתיים. רחובות מנגד תוכל להבטיח את הישארותה בליגה, כאשר תארח ביום שני את חולון.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי