בדרך להיסטוריה? 22:29 להפועל אשדוד על מכבי ראשל"צ

טל הרשקוביץ
טל הרשקוביץ | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הדרומיים סיפקו משחק נהדר בקרב הרביעי של סדרת הגמר, וכעת הצהובים בדרך לאבד את האפשרות לזכות באליפות. טל הרשקוביץ הצטיין עם תשעה כיבושים במשחק הבית האחרון של האדומים

(גודל טקסט)

האם הכדוריד הישראלי בדרך לקבל אלופה חדשה שמעולם לא זכתה בתואר? הפועל אשדוד, שעד לפני כמה עונות הייתה בליגה הלאומית, ניצחה היום (שישי) 22:29 את מכבי ראשון לציון במשחק הרביעי של סדרת הגמר, עלתה ל-1:2 (שני ניצחונות, הפסד ותיקו) והתקרבה להישג הסנסציוני של הנפת הצלחת.

אחרי ששלושת המשחקים האחרים שהסתיימו ב-24:25 לראשל"צ, 26:28 לאשדוד ותיקו 26:26, התוצאה של היום יצרה מצב של יתרון 8+ בהפרש השערים לדרומיים. כעת הפייבוריטית לזכייה מתחילת העונה, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, צריכה לנצח במשחק החמישי בהפרש של 9 שערים כדי להבטיח אליפות. זוהי משימה שנראית קשה במיוחד לנוכח היכולת הגבוהה של אשדוד, שכזכור רושמת הופעה ראשונה אי פעם בסדרת גמר.

האשדודים התעלו ולראשונה בסדרה יצרו מצב של הפרש גבוה, הרבה בזכות יכולת אדירה של שני השוערים, טומיסלב סטויקוביץ' ותום שם-טוב. טל הרשקוביץ (9 שערים), אדיר כהן ושרון שלם (5 כ"א) הובילו בהתקפה בדרך לניצחון שקירב את הקבוצה צעד נוסף לעבר ההיסטוריה.


סטויקוביץ'. משחק נהדר בשער אשדוד (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

המשחק המכריע ייערך ביום שלישי בראשון לציון, ואם החבורה של אולג בוטנקו תצליח במשימתה, היא תהיה הקבוצה הכי דרומית שאי פעם זוכה באליפות. בכל מקרה, היום היא סיפקה הצגה לקהל האשדודי במשחק הביתי האחרון שלה העונה.

כבשו להפועל אשדוד: טל הרשקוביץ 9, שרון שלם 5, אדיר כהן 5, יוסי ביטרמן, שי הרשקוביץ ודור קלדרון 3 כ"א, גאבור לנגהאנס 1.

כבשו למכבי ראשל"צ: ראסטקו סטויקוביץ', מרקו מאטיץ', איוון קראצ'יץ' ובר מסורי 4 כ"א, ולדי קופמן וירמי סידי 2 כ"א, עומר גרא ורותם סגל 1 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי