שחק חתם בהפועל ראשל"צ, הרשקוביץ נשאר באשדוד

סר שחק ועידן מימון
סהר שחק ועידן מימון | הפועל ראשון לציון

האדומים ממשיכים בהכנות לקראת העונה והחתימו את שחקן הפינה של הרצליה בעונה החולפת. הדרומיים הבטיחו את ההישארות של שחקן נבחרת ישראל ושותף מרכזי באליפות ההיסטורית

(גודל טקסט)
אחד משחקני הנבחרת, ומי שהיה שותף מרכזי בזכייה ההיסטורית של הפועל אשדוד באליפות, טל הרשקוביץ חתם היום בקבוצה וימשיך לעונה נוספת במועדון. שחקן הפינה המצטיין, מצטרף לשוער טומיסלאב סטויקוביץ' ולפיבוט שי הרשקוביץ שממשיכים במועדון. המקשר הגרמני גאבור לנגהאנס לא צפוי  להמשיך בקבוצה בשלב זה. אדיר כהן, המקשר של אשדוד ונבחרת ישראל, צפוי לצאת בתום משחקי הנבחרת להתרשמות במועדון מוביל מליגה נחשבת באירופה.


הפועל ראשל"צ צירפו את שחקן הפינה סהר שחק, ששיחק בבני הרצליה ובנבחרות הצעירות. שחק מצטרף לשוער סגל נבחרת ישראל, תום שם טוב, שמגיע מהפועל אשדוד וישלים את עמדת השוער לצידו של פדז'ה דיאנוביץ', וצמד המקשרים שצורפו – דושקו צ'לצה וליובימיר יוסיץ'. לפני כן סוכם שיובל גררה ועוז חממי ימשיכו בקבוצה של עידן מימון, ממנה נפרדו שחקנים מובילים כמו מושיקו אלימלך (רחובות), דניאל שקלים (רמה"ש) וסאבו מסטר.


טל הרשקוביץ  ושי הרשקוביץ. (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)


נבחרת ישראל בכדוריד מגבירה את קצב ההכנות שלה לקראת המפגש מול נבחרת גרמניה ביום רביעי הבא בת"א, במסגרת המחזור הלפני האחרון במוקדמות אליפות אירופה. מאבק העלייה לאליפות עשוי להיות מוכרע במחזור הסיום, במשחק נגד פולין (ב-16 בחודש).


בתוך כך, אליפות העולם עד גיל 21 לנבחרת עתודה תיפתח באמצע החודש הבא בספרד, ולכדוריד הישראלי יהיו נציגים: אסף בן גוזי ואמיר זייפרט המחזיקים באזרחות אמריקאית והוזמנו לסגל לאליפות. השניים יצטרפו אל הנבחרת האמריקאית ב-8 ביולי, היישר למחנה האימונים המסכם.


ארה"ב תפגוש באליפות את נבחרות ספרד, סלובניה, סרביה, טוניסיה ויפן בשלב הראשון. אסף בן גוזי הוא הפינה של האלופה הפועל אשדוד, והוא ישתתף גם בטורניר פיתוח מטעם ה-IHF עם נבחרת ארה"ב הבוגרת שייערך בימים הקרובים בגיאורגיה. זייפרט המרכז שיחק בעונה החולפת בהפועל קרית אונו, ואמר לקראת האתגר שצפוי: "אני מצפה בקוצר רוח לחוויה, ומקווה שנצליח באליפות העולם. זה בהחלט מיוחד שאסף ואני יוצאים יחד, ואני שמח שאנחנו חולקים את החוויה ונשתף פעולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי