ישראל הפסידה לגרמניה, אך היורו עדיין בהישג יד

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

הנבחרת הובסה 40:25 בבית מול גרמניה, אולם נקודה בפולין במשחק האחרון של מוקדמות אליפות אירופה 2020 תספיק כדי לסיים במקום השני

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ספגה הערב (רביעי) הפסד ביתי קשה לגרמניה במסגרת המחזור החמישי והלפני אחרון של בית 1 במוקדמות אליפות אירופה 2020. הכחולים ניסו לתת פייט מול היריבה המוכשרת והאיכותית ביותר, אך נכנעו 40:25 בסיום. המשמעות: ישראל זקוקה לתיקו בחוץ מול פולין על מנת לסיים במקום השני ולהעפיל בפעם השנייה בתולדותיה ליורו.

חשוב לציין כי גם מהמקום השלישי אפשרי להעפיל, כאשר ארבע הנבחרות הטובות ביותר מבין שמונה הבתים במקום השלישי משיגות כרטיס למפעל הגדול של היבשת. אולם, הפסד לפולין אומר שהנבחרת תהיה תלויה בתוצאות מבתים אחרים, והפרש השערים ישפיע מאוד. ההפסד לגרמניה לא תרם לעניין זה. המשחק בפולין ייערך ביום ראשון הקרוב בשעה 19:00 שעון ישראל.

אחת מנקודות האור מהמשחק הזה הייתה היכולת של יואב למברוזו הצעיר, שהוקפץ מנבחרת העתודה ובעצם רשם את הופעת הבכורה שלו בבוגרת. המרכז הצעיר של אייזנאך, הקבוצה שהעפילה לליגה השנייה בגרמניה, הפגין ראיית משחק מרשימה וטכניקה יפה בעבודת הרגליים, ואף כבש שלושה שערים יפים. הכובש הבולט של ישראל היה דניאל מוסינדי עם שישה שערים.

לפני פתיחת המשחק נערך טקס הוקרה לכבוד חן פומרנץ, שלא נכלל בסגל בעקבות הרחקתו במשחק הביתי האחרון מול קוסובו. המקשר הנהדר של הנבחרת שיחק כזכור בליגה הגרמנית, וקיבל את התשורה ממנהל האורחת, אוליבר רוגיש, וגם מעידן מימון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי