חיזוק משמעותי למכבי ראשל"צ: דור קלדרון ושרון שלם חתמו

שרון שלם
שרון שלם | חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

השניים שגדלו במועדון והוליכו בעונה שעברה את SP אשדוד לזכייה באליפות, חזרו הביתה. היו"ר ראול סרוגו: "חזרתם מסמלתם את התקופה החדשה של המועדון - התבססות על שחקני בית". אדיר כהן יצא להתרשמות בשוויץ

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון מתחזקת. הקבוצה הודיעה היום (רביעי) על צירופם וחזרתם הביתה של שחקני האלופה בעונה שעברה, דור קלדרון ושרון שלם, שגדלו בבית הספר לכדוריד של המועדון ומחלקת הנוער שלו. בעונות האחרונות הושאלו לקבוצות אחרות כדי לצבור דקות משחק, והצליחו למצב עצמם כשחקנים מובילים בכדוריד הישראלי.

היו"ר ראול סרוגו בירך: "חזרתם של דור ושרון מסמלת את התקופה החדשה של המועדון, תקופה של התבססות על שחקני הבית ומאבק על התארים בכדוריד הישראלי. תהיה לנו קבוצה צעירה ולוחמת בתקציב נמוך ממה שהורגלנו בשנים האחרונות".

דור קלדון אמר: "אני רוצה לומר תודה למשפחת הפועל אשדוד קודם כל, החוויה הייתה נפלאה. מכבי היא הבית שלי, ודווקא בתקופה קשה, אני מרגיש הכי שייך לכאן ושזהו הזמן המתאים לחזור. יחד עם חבריי לקבוצה אני מקווה לכתוב דפים חדשים ויפים להיסטוריית התארים המפוארת של המועדון".


דור קלדרון. חוזר הביתה (צילום: חן קלדרון, אתר מכבי ראשל"צ)

שרון שלם: "שמח ונרגש לחזור הביתה. אני מרגיש ששלוש העונות מחוץ למועדון חישלו אותי ועשו לי טובה. אני שחקן טוב וראוי יותר להילחם על מקומי. אני מקווה ומאמין שבתקופה הלא פשוטה שעוברת על המועדון, אוכל לעזור למכבי ראשון להגיע להישגים ולהחזיר אותה למקום אליו היא ראויה".

בנוסף, הקבוצות בליגת הכדוריד ממשיכות לעשות שינויים גדולים בסגל השחקנים. האלופה SP אשדוד צירפה את ניבו לוי, שחקן נבחרת ישראל וא.כ נס ציונה בעונה שעברה, שנישב מהכשרונות הגדולים בענף ובעל קריירה מרשימה למרות גילו הצעיר. מהמועדון נמסר: "אנחנו שמחים על צירופו לחלק האחורי ובטוחים שיהיה חלק חשוב בקבוצה בעונה הבאה". מנגד, אדיר כהן יצא להתרשמות בקבוצה בכירה בשוויץ ונמצא על הכוונת של הליגות הגדולות באירופה. הפועל רמת שרון החתימה את יוסי אפו, שחקן נבחרת ישראל, ששיחק בשנתיים האחרונות במדי מכבי הרצליה. אריאל רוזנטל ששיחק עד אמצע העונה שעברה בהפועל רמת גן, הצטרף לקריית אונו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי