אלופות המדינה בכדוריד ישחקו בגביע האיגוד האירופי

עומרי קושמרו
עומרי קושמרו | הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד

הפועל אשדוד ויתרה על האפשרות להתמודד במוקדמות האלופות ותארח באולם הכדורסל, מכבי הארזים ר"ג תשתתף באותו המפעל לנשים

(גודל טקסט)

אלופת המדינה הפועל אשדוד ויתרה על האפשרות להתמודד במוקדמות אליפות האלופות, אבל אישרה היום (ראשון) את רישומה למפעל גביע האיגוד האירופי בכדוריד. עם זאת, כדי שתוכל לארח היא תצטרך לשחק באולם הכדורסל המקומי, שמכיל שני יציעים ויצטרך לעבור התאמות לכדוריד (קבוצת הכדוריד שיחקה בו עד לפני מספר שנים).

במקביל, באשדוד הביעו סיפוק מכך שאושרה בעירייה תוכנית לבניית אולם חדש עבור המועדון, בסמוך למקיף י"א, שיכיל כ-700 מקומות. אחרי החתמתם של ניבו לוי וגאבור לנגהאנס, באלופה עוקבים בדריכות להחלטה האם אדיר כהן ישחק בעונה הבאה באירופה או ימשיך בקבוצה.

כמו אשדוד, גם אלופת המדינה לנשים מכבי הארזים ר"ג נרשמה לגביע האיגוד האירופי, וביצעה בסוף השבוע החתמות מעניינות: המאמן ניב ויינרטוב צירף את את ההונגריה דיאנה אהאץ', ששיחקה בשנתיים האחרונות בליגה הצרפתית. כמו כן, החוזה של השוערת הרוסיה המצטיינת קרסטינה פלוגינה – הוארך.

ועוד בענף הכדוריד, נבחרת העתודה של ישראל, המתכוננת לאליפות אירופה עד גיל 20, השלימה היום את משחקיה בטורניר האומות בגרמניה עם ניצחון על קבוצות לובק המקומית 23:35, זאת לאחר שסיימה בסוף השבוע במשחק הראשון בשיוויון 26:26 מול נבחרת איסלנד והפסידה במשחק השני לנבחרת גרמניה המארחת 33:25. אמיר שניידר היה הכובש המצטיין של הנבחרת ב-3 המשחקים הללו עם 18 שערים בסה"כ. במקביל, נבחרת הנוער של ישראל שעושה את ההכנות לאליפות אירופה עד גיל 18 – יצאה היום לשבדיה, ותפגוש החל ממחר במסגרת אליפות אירופה הפתוחה עד גיל 17 את נבחרות ספרד, נורבגיה, אסטוניה, גיאורגיה ואיי פארו בשלב הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי