אחרי 17 שנים: ראול סרוגו מפנה את מקומו לאריק אלקלעי

סרוגו ואלקלעי
סרוגו ואלקלעי | חן קלדרון

היו"ר הוותיק של מועדון הכדוריד המועטר מעיר היין, נאלץ לעזוב את תפקידו בגלל עיסוקיו הרבים ובעיקר בשל היותו נשיא התאחדות הקבלנים. אמר: "אתגעגע לתפקיד"

(גודל טקסט)
אריק אלקלעי הוא היו"ר החדש של מועדון הכדוריד מכבי ראשון לציון. אמיר אהרון מונה למנכ"ל המועדון במקומו של אורי קליסקי. לאחר 17 שנים, ראול סרוגו מסיים את מעורבותו בהובלת מכבי ראשון לציון בכדוריד. אמש (רביעי) היה יומו האחרון של ראול סרוגו כיו"ר מועדון הכדוריד מכבי ראשון לציון. לאחר שיחה פתיחה לעונה הבאה עם קבוצת הנשים של המועדון נכנסו לתפקידם היו"ר החדש אריק אלקלעי והמנכ"ל החדש אמיר אהרון.


אריק אלקלעי, איש עסקים בתחום ההייטק הבינלאומי, היה בעברו שוער  מכבי ראשון לציון ופעיל בהנהלת הקבוצה מספר שנים בתקופתו של יוסי גבע, כמו כן כיהן כיו"ר של מועדון הכדוריד של סביון. אמיר אהרון  זכור כמרכז הקשוח של הקבוצה בשנים 2010-2014 עמה זכה ב-2 אליפויות ו-3 גביעים."

 

ראול סרוגו אמר: "אני נפרד בסיפוק רב ממועדון הכדוריד הטוב והמעוטר ביותר בכדוריד הישראלי בשני העשורים האחרונים. צברנו בשנים אלה הרבה מאוד חוויות קסומות גם בזירה המקומית וגם באירופה. כפי שהודעתי בעבר, אני עוזב בעל כורחי בשל עיסוקי הרבים ובמיוחד כנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ. מאוד אתגעגע לכדוריד במכבי ראשון לציון". הוא הוסיף: "אני משוכנע שאריק ואמיר יובילו ויצעידו את המועדון הגדול הזה להישגים רבים כמיטב המסורת שלו כולל לקבוצות הנשים והגברים, למחלקת הנוער ולבית הספר לכדוריד אשר מגדל דורות של שחקנים למועדון ומאחל הצלחה לכולם".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי