סטויקוביץ' שב ארצה והצטרף לאימונים, יישאר במכבי ראשל"צ

ראסטקו סטויקוביץ'
ראסטקו סטויקוביץ' | הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד

ניסיונותיה של מחזיקת הגביע להתיר את החוזה עם השחקן הבכיר בסגל עלו בתוהו, המתאזרח כבר חזר מחופשה וימשיך גם בעונה הקרובה: "הגענו להבנות", אישר היו"ר אלקלעי

(גודל טקסט)

מחזיקת גביע המדינה, מכבי ראשון לציון, היא זו שתארח את צמד המשחקים מול דראגונס קלייפדה מליטא במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי. המשחקים ייערכו בסוף השבוע של ה-6/7 בספטמבר, כשהמנצחת תפגוש בסיבוב השני המוקדם את גורניק זאבז'ה הפולנית.

במפתיע אחרי שהיה ניסיון להשתחרר מחוזהו, מי שיהיה חלק מהקבוצה גם העונה וכבר הצטרף לפתיחת האימונים הוא הפיבוט ראסטקו סטויקוביץ', שנחת בארץ בסוף השבוע. סטויקוביץ, בכיר שחקני הסגל בעונה שעברה, למעשה ימשיך במסגרת חוזהו, לאחר שבמכבי ראשל"צ לא הצליחו להגיע מולו להסכמות על סיום החוזה. המשמעות היא שהקבוצה תפתח את העונה עם זר אחד, איבן קראצ'יץ' שיישאר לצד סטויקוביץ' המתאזרח ובלי מרקו מאטיץ' שעזב.

היו"ר אריק אלקלעי אישר שסטויקוביץ' ימשיך העונה בראשל"צ: "הצדדים הגיעו להבנה שראסטקו ימשיך לשרת את מכבי ראשל"צ גם בעונה הקרובה". כידוע מכבי ראשל"צ תודרך העונה על ידי ג'ו מתתיה, שהחליף את סער פרנקל. מי שישמש כעוזרו של מתתיה הוא הקרואטי הרוויה פאזין, שימשיך להדריך גם את קבוצת הנוער של המועדון.


סטויקוביץ'. ממשיך בצהוב כחול (חן קלדרון, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי