הפועל ראשל"צ יצאה לאוקראינה; מכבי ת"א ביצעה שורת החתמות

הפועל ראשון לציון
הפועל ראשון לציון | הפועל ראשון לציון

הקבוצה מעיר עיין המריאה למחנה אימון במהלכו תקיים שישה משחקי הכנה, הצהובים, ששואפים לשוב לליגת העל, שידרגו את הסגל. וגם: מכבי ראשל"צ גברה על הפועל אשדוד במשחק הכנה, אדיר כהן משתלב היטב בשווייץ

(גודל טקסט)

הפועל ראשל"צ יצאה למחנה אימונים במהלכו תקיים שישה משחקי הכנה באוקראינה – שם היא תפגוש את אלופת מולדובה קרטינה, את קבוצת המשנה של מוטור ז'פורוז'ה ואת גומל מבלארוס. בחלק השני, מצפים לה משחקים מול קבוצות איכותיות יותר – בהן ויסלה פלוק מפולין, סקה מינסק מבלארוס והקבוצה הבכירה של ז'פורוז'ה. בהמשך השבוע, א.ס רמה"ש, תצא לסרביה שם תשתתף בטורניר הכנה – בו היא עשויה לפגוש את ואדר סקופיה המקדונית, אלופת אירופה, את מטאלורג סקופיה, נקסה הקרואטית, פרטיזן בלגרד הסרבית ו-א.א.ק אתונה מיוון.

מכבי ת"א מסמנת התמודדות על חזרה לליגת העל. הצהובים-כחולים החתימו את רועי סאסי למאמן, זאת לאחר הפרידה מניקולה מקסימוביץ' שעבר להדריך ברמת השרון (המאמן הסרבי יצטרך יחד עם קבוצתו החדשה לפצות את הצהובים ב-25 אלף שקל, כפי שנפסק בבוררות). מכבי ת"א צירפה את מקשר נבחרת ניגריה, אני אובינה והחתימה שחקנים ששיחקו בליגת העל ביניהם רן גוטרמן, שוער נבחרת העתודה שגדל בקרית מוצקין וסיים שנת הסגר, שיתמודד יחד עם יהב שמיר (שצפוי לשחק במסגרת הכרטיס הכפול גם ברמה"ש). שחקנים בולטים נוספים – אסף בילקר, אופק גבע, בר גצל, רביב גרוס, ערן רויטר, פטר קומנניץ' ועידו בלנגה (שישחק בכרטיס כפול גם בחולון). בתחזיות המוקדמות, מסתמן מאבק עם הפועל ר"ג שאותה מדריך אריק שפירא ובנתה סגל מעניין שכולל בין היתר את השוער ליאור קפלן, איציק חליפי, בן פרייז, ניב שמן, רועי סימון, אלון קשרי והאחים דניאל ויונתן אוזן.

בסוף השבוע גברה מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ על הפועל אשדוד האלופה במשחק אימון 26:32. קרית אונו גברה על קרית מוצקין 25:26, רחובות על נס ציונה 28:29 וחולון ניצחה 21:34 את דימונה (שצירפה את המרכז רז בן דוד). מחר (שני) רחובות תארח את אשדוד (19:00). בשלישי: מכבי ראשל"צ – חולון (19:00, אשלים). ברביעי: קרית אונו – דימונה (20:00). בחמישי באר שבע את אשדוד (19:30, רמות) ובשישי מוצקין תארח את רחובות. גביע ווינר ע"ש מויזס רש יפתח ב-30 בחודש וליגת ווינר ב-20 בספטמבר.


ליגיונרים: אדיר כהן הבקיע 8 שערים בווינטרטור, דן טפר ערך בכורה בצרפת

אמש בגרמניה, כמעט זכינו לדרבי ישראלי ראשון, כאשר ארלנגן מהבונדסליגה (דניאל מוסינדי לא נכלל בסגל) ניצחה במסגרת הגביע הגרמני 23:30 את אייזנאך (עם יואב למברוזו). בדצמבר, ייערך הדרבי במסגרת ליגת המשנה בין אייזנאך (למברוזו) לבין גומרסבאך (יונתן דיין).

בתוך כך, דן טפר, שוער נבחרת ישראל, הוצג במדי שארבור. הוא השתתף במשחקי אימון מקומיים, וייצא איתה השבוע למשחקי הכנה בפורטוגל מול פורטו (פיינל פור גביע האיגוד האירופי), ספורטינג ליסבון (ליגת אלופות), בנפיקה ליסבון ומפגשים נוספים מול קבוצות מהליגה הבכירה בספרד. אדיר כהן משתלב היטב בסגנית אלופת שוייץ וינטרטור. הוא כבש בשני משחקי הכנה בטורניר שנערך באוסטריה שמונה שערים מול לאובן מאוסטריה וגורניה ולניה מסלובניה, והיום יתמודד איתה בגמר הטורניר מול דינמו בוקרשט מרומניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי