רמה"ש מרשימה בסרביה, ניצחון דרמטי להפועל לראש"צ באוקראינה

דניאל שקלים
דניאל שקלים | א.ס רמת השרון

לקראת משחקי גביע ווינר, קבוצות הליגה הבכירה יצאו לטורנירי הכנה. האדומים מעיר היין סיימו שישה משחקים בשישה ימים במאזן 2:4, רמה"ש הכניעה את מטאלורג שהייתה חברה קבועה בליגת האלופות

(גודל טקסט)

עונת הכדוריד תיפתח ביום שישי עם משחקי גביע ווינר-שופטים ע"ש מויזס רש (ליגת ווינר תחל ב-20 בספטמבר), והקבוצות מתקדמות בהכנות שלהן.

הפועל ראשון לציון חתמה שני טורנירים מוצלחים באוקראינה. בטורניר הראשון היא זכתה במקום הראשון אחרי ניצחונות על גומל מצמרת הליגה בבלארוס, קרטינה אלופת מולדובה וקבוצת המשנה של מוטור ז'אפרוז'ה, מועדון המשתייך לליגת האלופות. בטורניר השני, תוך שהשלימה שישה משחקים בשישה ימים, פגשה ראשל"צ קבוצות שהגיעו בעונה שעברה לשמינית גמר ליגת האלופות – תחילה את ויסלה פלוק מפולין מולה נוצחה 25:18 ואחר כך את המארחת האיכותית מוטור ז'אפורוז'ה האוקראינית, שלא התקשתה לנצח 17:35. אמש (שבת) היא חתמה את הטורניר בניצחון 35:36 משער ניצחון בשניות הסיום של דושקו צ'ליצ'ה ועצירה בשניית הסיום של פדז'ה דיאנוביץ', שנבחר לשוער המצטיין בטורניר.

מי שעוד מותירה רושם טוב היא א.ס רמת השרון, מהמועמדות לזכייה באליפות בעונה שבפתח. רמה"ש ניצחה בסוף השבוע עד כה את מטאלורג סקופיה ממקדוניה 30:32. מטאלורג שיחקה תשע עונות ברציפות בליגת האלופות, והעונה במסגרת גביע האיגוד האירופי. במשחק השני בטורניר רמה"ש ניצחה את פרטיזן בלגרד הסרבית (אותה מדריך בויאן בוטוליה, אקס מכבי ת"א והפועל ראשל"צ) 20:30. לפני כן רמה"ש ניצחה את קבוצה בודהקאלשז מתחתית הליגה ההונגרית הבכירה, 21:26. 


הפועל ראשון לציון באוקראינה (באדיבות המועדון)

מ.כ חולון השלימה שלושה ניצחונות בשלושה משחקי אימון, כשגברה ביום שישי על א.כ נס ציונה – 30:35 (לפני כן על מכבי ראשל"צ ומכבי דימונה). חולון, אגב, ללא צמד הזרים הניגרים שלה, אובינה וקאלו, שמשחקים באליפות אפריקה. במשחק נוסף, מכבי קרית מוצקין ניצחה את עירוני רחובות 32:35.

ועוד בליגת הכדוריד, קרית אונו צירפה צמד זרים חדשים מסרביה: מדובר במקשר מרקו טרניניץ' ובפיבוט פיליפ לאובץ' שמחליפים את טיאומיר דודר ואת סלבישה לקמנוביץ'. ניר חלימה מדריך את מוצקין. לעומת זאת, לרחובות מצטרף באופן רשמי סאבו מסטר המקשר ששיחק בהפועל ראשל"צ בעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי