ליאור בן הרוש יהיה היו"ר החדש של איגוד השופטים

ליאור בן הרוש
ליאור בן הרוש | פרטי

מי שהיה ממלא מקום יו"ר הפועל ראשון לציון במשך כעשו, יחליף בתפקיד את דן בלדר שיעזוב בתום שלוש שנים: "לא דוגל במהפכות, אלא ביצירת שיתוף פעולה"

(גודל טקסט)

ליאור בן הרוש הוא יו"ר איגוד השופטים החדש, כך נודע הבוקר (שלישי). הוא יחליף בתפקיד את דן בלדר, שסיים קדנציה בת שלוש שנים.

בן הרוש, 55, סא"ל במילואים (עדיין פעיל בתפקיד מג"ד), היה בעברו שחקן בנבחרות הצעירות של ישראל. הוא שימש גם בתפקיד ממלא מקום יו"ר הפועל ראשל"צ במשך כעשר שנים ועד לפני שנתיים. כיום בן הרוש הוא מנכ"ל ושותף בחברת המשווק סחר והנדסה.

לאחר בחירתו אמר בן הרוש: "ההחלטה שלי להצטרף נבעה מהאהבה הגדולה שלי לכדוריד, והרצון לשפר ולקדם את הכדוריד בישראל, עם דגש על תחום השופטים. המטרות שלי הן להעלות את רמת השיפוט, לקדם שופטים צעירים ולהרחיב את מאגר השופטים. אני אפעל לקרב בין המועדונים לאיגוד שופטים – ולהפוך את השופט לדמות מחנכת. אני לא דוגל במהפכות, אלא ביצירת שיתוף פעולה – והדבר היחיד שעומד לנגד עיני הן החלטות מקצועיות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדן בלדר על תרומתו לאיגוד השופטים ולכדוריד הישראלי. הוא חבר טוב מעל 35 שנה, וזה טבעי שגם נעבוד יחד בתקופת ההתאקלמות שלי בתפקיד החדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי