כדוריד: יואב למברוזו הצטיין במדי אייזנבאך, דקות ראשונות ליונתן דיין

יואב למברוזו
יואב למברוזו | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

המרכז בן ה-18 בלט בניצחון קבוצתו, ואילו הנציג השני לא מצא את הרשת במדי גומרסבאך בבונדסליגה השנייה. בכורה לאדיר כהן במדי וינטרתור השווייצרית. שרה אשורי רשמה משחק ראשון בשוודיה

(גודל טקסט)

סוף שבוע מוצלח מאוד רשם לעצמו יואב למברוזו במדי אייזנאך. המרכז בן ה-18 הצטיין במדי הקבוצה מהליגה השנייה הגרמניה, כאשר הבקיע חמישה שערים והוסיף עוד שבעה בישולים בדרך לניצחון הבכורה של קבוצתו העונה. 25:30 בסיום. הנציג השני של ישראל בבונדסליגה השנייה הוא יונתן דיין, שהופיע במדי גומרסבאך אך לא הצליח למצוא את הרשת של לובק שוורטאו בהפסד 22:20.

בגזרת הליגה הראשונה, דניאל מוסינדי סובל מנקע בפרק כף היד והוא לא יכלל בסגל של ארלנגן שלו מול פוקסה ברלין. בשוויץ, אדיר כהן ערך הופעת בכורה וכבש שלושה שערים בתיקו 31:31 של וינטרתור מול ברן במחזור הפתיחה. בסוף השבוע הקרוב כהן יתמודד עם קבוצתו מול בסה פמגאס בצמד משחקים במסגרת גביע האיגוד האירופי.

הליגה השוודית תפתח בהמשך השבוע כשרם טורקניץ צפוי לשחק במדי ורברג, בעוד השוער דן טפר ישתתף במפעל הגביע המקדים לפתיחת ליגת המשנה בצרפת. בנשים, שחקנית נבחרת ישראל שרה אשורי שיחקה את משחקה הראשון בליגה הנורווגית הבכירה, שנחשבת לאחת מהליגות הטובות בעולם.

אדיר כהן. בכורה בתיקו של וינטרתור (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
אדיר כהן. בכורה בתיקו של וינטרתור (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

אשורי הייתה שותפה להפסד קבוצתה אידראטספורנינג לאלופה ויפרס, לעיני 4,500 צופים. טלי בראל, שחקנית הלמסטד השוודית, כבשה חמישה שערים ומסרה חמישה אסיסטים בניצחון קבוצתה במפעל הכנה לליגת המשנה בשוודיה.

ובחזרה למחוזותינו, ליגת הנשים תצא לדרך ב-25 בספטמבר בהשתתפותן של תשע קבוצות, כאשר במחזור הראשון ייפגשו הפועל ראשון לציון – הפועל פתח תקווה, מ.כ חולון – מכבי ארזים רמת גן, מכבי פ"ת – מכבי ראשל"צ, הפועל קרית אונו – בנות הרצליה.

במחזור ה-4 מצפה מפגש מסקרן בין האלופה ארזים ר"ג לבין סגניתה מהרצליה. במחזור ה-8 ייערך הדרבי של ראשל"צ בין השתיים שסיימו בשני המקומות הראשונים את העונה שעברה בליגה הסדירה, הפועל ומכבי. במחזור ה-9 – מכבי ראשל"צ מחזיקת גביע המדינה תפגוש את האלופה ארזים ר"ג.

הדרבי של ראשון לציון במחזור השמיני (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
הדרבי של ראשון לציון במחזור השמיני (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

המחזור השני בגביע ווינר צפוי לצאת לדרך מחר (שני) כשמכבי קרית מוצקין תארח את הפועל ראשל"צ, ואילו מ.כ. באר שבע תארח את מחזיקת גביע ווינר א.ס רמה"ש. מכבי דימונה תארח את מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ ובסוף גם והפועל קרית אונו תארח את האלופה הפועל אשדוד.

במסגרת גביע אירופה: בסוף השבוע תצא לדרך העונה האירופית של הישראליות, כאשר בשבת (17:00) וביום ראשון (20:00) מכבי ראשל"צ תארח את דראגונס קלייפדה הליטאית בסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי