רמת השרון מול אשדוד ודרבי ראשוני בחצי גמר גביע ווינר שופטים

ניבו לוי
ניבו לוי | מני אלגריסי, הפועל אשדוד

מכבי ראשל"צ העפילה עוד קודם והפועל ראשל"צ עשתה זאת אחרי שניצחה את בני הרצליה 25:35. רמה"ש ניצחה את חולון 28:31. לאלופה מאשדוד הספיק תיקו 25:25 מול עירוני רחובות

(גודל טקסט)

דרבי ראשוני ייערך בחצי גמר גביע ווינר-שופטים בין הפועל ראשל"צ לבין מכבי ראשל"צ, ביום חמישי בנחלת יהודה. בחצי הגמר השני שייערך ביום רביעי, תארח א.ס רמה"ש את הפועל אשדוד. משחק הגמר ייערך ביום ראשון ה-15 בחודש, חמישה ימים לפני פתיחת ליגת ווינר. מכבי ראשל"צ העפילה קודם לכן לחצי הגמר, לאחר ניצחונות על נס ציונה ועל דימונה, והיום (שישי), הושלם שלב הבתים: הפועל ראשל"צ עשתה זאת אחרי ניצחונות על מכבי קריית מוצקין, והיום על בני הרצליה 25:35. בהפועל בלטו פדז'ה דיאנוביץ', תום שם טוב, דושקו צ'ליצה ועומר אליאס. בהרצליה – דניאל צרפתי ואיתמר אלמוסנינוס.

רמה"ש הייתה זקוקה לניצחון על חולון בשל הפרש השערים, והיא עמדה במשימה עם 28:31. מילאן פאבלוביץ' עם 12 שערים וגיל פומרנץ עם 5 בלטו ברמה"ש. חולון שיחקה ללא צמד הזרים פטריק אובינה ופיליפ קאלו הניגרים, שיחזרו בתחילת השבוע לארץ לאחר שהשתתפו באליפות אפריקה. נדב ניזרי עם 8 שערים, אור ממן 4, והשוערים מירזה חלסיץ' ואור כנעני בלטו בחולון.

לאלופה הפועל אשדוד הספיקה תוצאת תיקו מול עירוני רחובות, והמשחק הסתיים ב-25:25. אשדוד חסרה את הזרים גאבור לנגהאנס ודויד ספילר שמחלימים מפציעות, ובשורותיה בלטו ניבו לוי עם 9 שערים וטל הרשקוביץ עם 5. ברחובות הצטיין רותם סגל שהבקיע 12 שערים. משחק נוסף שוחק היום בין א.כ נס ציונה למכבי דימונה, והוא הסתיים בשוויון 29:29, אחרי שדימונה הובילה ברוב שלבי המשחק. לוקה דרגוביץ' (10 שערים) העלה את דימונה בשניות הסיום ליתרון, אבל שלומי צייטלר השווה עם הבאזר. עומר רובינשטיין כבש 8 שערים עבור דימונה, בה האחים התאומים המוכשרים, בני ה-16.5, שון ורוי סולומון, כבשו 3 ו-2 שערים. בשורות נס ציונה, שחר לוין בלט עם 9 שערים ושלומי צייטלר עם 5.


דושקו צ'ליצה מהפעל ראשון לציון (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

בשבת ובראשון: מכבי ראשל"צ תארח את דרגואנס הליטאית בגביע אירופה
מכבי ראשל"צ תארח ב'בית מכבי' בשבת (17:00) ובראשון (20:00) את דראגונאס קלייפדה הליטאית בסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי. המאמן ג'ו מתתיה אמר: "מעריך שיחסי הכוחות די שווים. מדובר בשתי קבוצות בעלות סגנון משחק דומה יחסית, מבחינת שיטות ההגנה, והליטאים מהירים ולא רק פיזיים. הם רצים כמה שנים יחד מבחינת הסגל, ולנו יש את יתרון הביתיות". ניצחון יפגיש את ראשל"צ א בחודש הבא מול גורניק זאברזה מפולין.

בן עטיה ישמש כמנהל הנבחרת
דורון בן עטיה ישמש כמנהל הנבחרת הלאומית של ישראל. בן עטיה, 44, שחקן נבחרת ישראל בעבר, עשה את מירב הקריירה שלו במכבי ראשל"צ, בה הוא ם שימש בשלוש העונות האחרונות כמנהל הקבוצה. נבחרת ישראל תחל בהכנות לקראת קמפיין מוקדמות אליפות העולם. המשחק הראשון מול פינלנד יהיה ב-23 באוקטובר בת"א, וארבעה ימים לאחר מכן היא תתארח ביוון. המשחקים הנוספים, פעמיים מול נבחרת קפריסין, ומול נבחרות פינלנד ויוון יערכו בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי