שנה שנייה ברציפות: א.ס רמת השרון זכתה בגביע ווינר שופטים

א.ס רמת השרון מניפה את גביע ווינר שופטים
א.ס רמת השרון מניפה את גביע ווינר שופטים | הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד

קבוצתו של ניקולה מקסימוביץ' שמרה על התואר לאחר 28:34 על מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ. המאמן אמר בסיום: "אנחנו מרגישים שאנחנו מוכנים לליגה, אבל זה ייקח זמן"

(גודל טקסט)

א.ס רמה"ש זכתה הערב (ראשון) בגביע ווינר-שופטים, והיא עושה זאת שנה שנייה ברציפות – אחרי ניצחון הערב על מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ 28:34 (12:21). רמה"ש, מהקבוצות המסקרנות שנבנו הקיץ, משלימה הכנה טובה, שבה היא גברה בחצי הגמר המפעל על שם מויזס רש על האלופה הפועל אשדוד. התואר הוענק לקפטנים דניאל שקלים ומילאן פאבלוביץ', שצירפו את עמית גל הקפטן הקודם – על ידי משפחת רש, ע"י ליאור בן הרוש יו"ר איגוד השופטים הנכנס, טל לביא יו"ר איגוד הכדוריד.

רמה"ש הציגה יכולת מרשימה, וגם חלוקת השערים (והאסיסטים) אצלה הייתה נפלאה. פרדראג ויין עם 6 שערים נבחר לשחקן המצטיין וזכה לתשורה ממשפחת רש. ג'קיץ', שקלים, פאבלוביץ, פומרנץ 5 כ"א, יוסי אפו 4, אלון אוברמן 2, נדב חביב ועמית מוטולה 1 כ"א. עצירות שוערים: גיל יעקב 9 מ-26, יהב שמיר 2 מ-11, דניאל פלד 1 מ-4.

כבשו למכבי ראשל"צ: קראצ'יץ' 7, עמית סטלמן 4, שניר נציה, דור קלדרון, יואב נאמן 3 כ"א, ולדי קופמן, צח מלול וקסם עמיאל 2 כ"א, תומר בונדהיימר ודניאל פרידמן 1 כ"א. עצירות שוערים: ניב פישלוביץ 3 מ-18, יוליאן סטראט 6 מ-22, טל אליוכין 2 מ-5.


שחקני א.ס רמת השרון חוגגים (הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד)

מאמן רמה"ש, ניקולה מקסימוביץ': "פתחנו מאוד טוב. ההגנה שלנו הייתה טובה ועשינו עבודה טובה גם בהתקפה. אני מרוצה מהמחצית הראשונה, אבל הרבה פחות מהמחצית השנייה. הענקתי צ'אנסים לשחקנים, אבל לא כולם לקחו אותם. ג'קיץ' הצטיין, אבל הוא רק חתיכה אחת בפאזל. אנחנו מרגישים שאנחנו מוכנים לליגה, אבל זה ייקח זמן ועוד ניראה יותר טוב בהמשך".

מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה: "הפסד מאוד מאוכזב, אבל ברכות – הם היו יותר טובים ונתנו פה הצגה. זה נותן לנו חומר למחשבה. שמח שזה קרה לנו עכשיו, ולא מול נס ציונה. יש לי קבוצה טובה, נהדרת, היום היינו פחות טובים, וזה כולל אותי. רמה"ש היו יותר טובים, ואני עדיין גאה בשחקנים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי