תיקו לחולון ברמה"ש, ניצחון דרמטי למכבי ראשל"צ על נס ציונה

מכבי ראשל"צ מול נס ציונה
מכבי ראשל"צ מול נס ציונה | איגוד הכדוריד

חולון כבר הוליכה ביתרון בן חמישה שערים אך הסתפקה בשוויון 33:33. מחזיקת גביע המדינה רשמה 26:27 על נס ציונה, מכבי דימונה הפסידה להפועל ראשל"צ בהופעה היסטורית בליגת העל

(גודל טקסט)

עונת המשחקים בליגת ווינר בכדוריד יצאה היום (שישי) לדרך, וסיפקה מחזור פתיחה מפתיע ומהנה. מ.כ חולון כבר הייתה קרובה להשיג ניצחון ברמת השרון והוליכה בחמישה שערי יתרון במחצית השנייה, אבל רמת השרון הצליחה לחזור מהפיגור בן חמשת השערים ולהשיג שוויון 33:33 בסיום.

האלופה הפועל אשדוד, מצאה את עצמה בפיגור של ארבעה שערים מול הפועל קריית אונו, אבל ידעה להפוך במחצית השנייה ולנצח 30:33. מכבי ראשל"צ, מחזיקת גביע המדינה, השיגה ניצחון דרמטי 26:27 על א.כ נס ציונה, שהצליחה להשוות אבל השער נפסל מאחר שהובקע לאחר תום המועד החוקי.

עירוני רחובות חגגה גם היא ניצחון על חודו של שער בבאר שבע – 24:25, שהיה גם ניצחון ראשון של שחר הבר כמאמן ראשי בליגת העל. הפועל ראשל"צ לא התקשתה וגברה על מכבי דימונה שרשמה הופעה היסטורית בליגת העל – 19:28. מכבי קריית מוצקין גם היא בין המנצחות אחרי 27:31 על בני הרצליה.


הפועל ראשון לציון מול דימונה בהופעה היסטורית בליגה הבכירה (גבי אלאלוף)

במחזור השני ביום שישי הבא: רמת השרון – הפועל אשדוד, מ.כ. חולון – בני הרצליה, נס ציונה – קריית מוצקין, מכבי דימונה – מכבי ראשל"צ, עירוני רחובות – הפועל ראשל"צ, קריית אונו – באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי