כדוריד: הפועל אשדוד הפסידה 32:23 לפלזן בגביע האיגוד האירופי

דויד ספילר
דויד ספילר | מני אלגריסי

הישראלים היו צמודים לצ'כים עד הדקה ה-20, אך משם זה נגמר. הגומלין ייערך ביום שישי בצ'כיה. טל הרשקוביץ בלט עם שבעה שערים. ב"ש ורמה"ש יפגשו במשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגת ווינר

(גודל טקסט)

אלופת המדינה הפועל אשדוד הפסידה הערב (חמישי) 32:23 מול טאלנט פלזן הצ'כית, במסגרת הסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי. הקבוצה הישראלית הייתה צמודה ליריבתה עד הדקה-20 (10:8), אך משם הצ'כים ברחו והשיגו את הניצחון.

טל הרשקוביץ היה הכובש הבולט באשדוד עם שבעה שערים, ואחריו היו דויד ספילר ושי הרשקוביץ עם ארבעה כ"א. כובשים נוספים: גאבור לנגהאנס 3, אסף בן גוזי, עומרי קושמרו 2 כ"א, יוסי ביטרמן 1. מחר (16:30) ייפגשו הצדדים למשחק הגומלין, אשר ייערך גם הוא בצ'כיה.

זה לא יהיה המפגש הכפול היחיד של קבוצה ישראלית בסו,השבוע הקרוב בצ'כיה, שכן בימי שבת ובראשון – מ.כ. חולון תתמודד במסגרת הסיבוב השני בגביע האתגר האירופי מול קארבינה. כמו כן, בשבת, מכבי ראשון לציון תתארח אצל גורניק זאברזה בפולין, במסגרת הסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי (הגומלין ייערך בשבת הבאה בישראל).

שי הרשקוביץ מאיים על השער של פלזן (מני אלגריסי)
שי הרשקוביץ מאיים על השער של פלזן (מני אלגריסי)

מחר ייערך המחזור השלישי בליגת העל, ובו יתקיימו ארבעה משחקים:
מ.כ באר שבע – א.ס SGS רמת השרון – הדרומיים השיגו ניצחון בכורה מרשים בקרית אונו, ועוד ללא כוכבה מילוש בואישיץ' הפצוע – 22:31. מפגש אחד בין השתיים כבר התקיים בגביע ווינר-שופטים והוכרע על חודו של שער לטובת רמה"ש בבירת הנגב. רמה"ש עם פתיחה מאכזבת, דווקא אחרי זכייתה המרשימה בגביע ווינר. מאמנה ניקולה מקסימוביץ' הבהיר בכנות אחרי ההפסד האחרון, "זה בהחלט מלחיץ שמשחק שני אנחנו לא מנצחים בבית, ואנחנו נצטרך להפיק את הלקחים".

הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ – הפועל קרית אונו – האדומים של עידן מימון עברו ללא קושי את שני המפגשים הראשונים מול דימונה ורחובות, והם פייבוריטים גם מחר. קרית אונו שדווקא הציגה משחק טוב, לפחות במחצית הראשונה במחזור הראשון בחוץ מול האלופה הפועל אשדוד – התפרקה מול באר שבע בדקות הסיום בשבוע שעבר, והיא עלולה לרשום הפסד שלישי.

מכבי קרית מוצקין – מכבי דימונה –  מפגש הקצוות הגאוגרפי הפך בנוסף למפגש קצוות בטבלה, בעקבות פתיחת עונה נהדרת של מוצקין (ניצחה את הרצליה ואת נס ציונה), לעומת זו הפחות טובה והצפויה של דימונה שכללה שני הפסדים צורבים לשתי הראשוניות.

בני הרצליה – א.כ. נס ציונה –  שתיים שסיימו את העונה שעברה בפלייאוף העליון, אבל טרם השיגו נקודה. הרצליה לאחר הפסדים למוצקין ובחולון. נס ציונה עם הפסדים למכבי ראשל"צ ולקריית מוצקין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי