האלופה נפרדת מכוכבה בלחץ רעייתו שפוחדת לחיות בארץ

דויד ספילר
דויד ספילר | מני אלגריסי, הפועל אשדוד

הפועל אשדוד תארח את באר שבע ואחרי שהודחה מגביע האיגוד האירופי בהפסדים לפלזן, היא התבשרה שדויד ספילר, הסלובני הבינלאומי, מבעלי הרקורד המרשים שהגיעו לישראל, עוזב בלחץ אשתו

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגת העל ייערך מחר (שישי), ובמרכזו המפגש המסקרן בין א.ס רמת השרון לבין הפועל ראשל"צ. חמישה משחקים ייערכו במסגרת המחזור, כשהשישי בין הפועל קריית אונו למכבי ראשל"צ נדחה ל-22 בנובמבר בעקבות משחק הגומלין בשבת (18:00, בית מכבי) של הצהובים מול גורניק זאברזה מפולין, במסגרת הסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי. ראשל"צ נוצחה במשחק הראשון 29:26.

בתום המחזור, הליגה תצא לפגרה, לרגל ההכנות ופתיחת קמפיין מוקדמות אליפות העולם של נבחרת ישראל ב-23 בחודש בת"א מול נבחרת פינלנד, ומפגש החוץ ב-27 בחודש מול נבחרת יוון. הליגה תתחדש ב-1 בנובמבר עם משחקי המחזור החמישי. א.ס רמה"ש תארח כאמור את ראשל"צ. האלופה הפועל אשדוד תארח את מ.כ באר שבע. האלופה הודחה בסופ"ש מגביע האיגוד האירופי בצמד הפסדים מול פלזן הצ'כית. מיד לאחר מכן התבשרה שדויד ספילר, המרכז הסלובני הבינלאומי, משחקני הרכש בעלי הרקורד המרשים שהגיעו לכדוריד הישראלי, החליט לעזוב את הקבוצה ואת ישראל.

יו"ר אשדוד, עופר קושמרו אמר: "זה סיפור מצער, כי השחקן עצמו מאוד התחבר למועדון ולחבר'ה, וללא ספק מדובר בבנאדם נהדר ובשחקן איכותי ומנוסה. הסיפור הוא, שביום שאשתו הגיעה לישראל עם שני הילדים, היא חוותה אזעקה וראתה שיגורים של מיירטי כיפת ברזל. מלווה אותה סיפור טראגי – אבא שלה נהרג בעצמו בהפגזה בביתו, והיא הודיעה מידית לבעלה שהיא לא מוכנה להישאר כאן. ניסינו בכל דרך לפעול שהם יישארו. עשינו את כל המאמצים, אבל היא הייתה נחרצת. סיימנו את ההתקשרות ברוח טובה, ואני מקווה שבהמשך נמצא פתרונות איך להשלים את העמדה".

באר שבע תנסה מצידה לספק את ההפתעה של המחזור, אחרי שרשמה עד כה שני הפסדים בצד ניצחון חוץ מרשים בקרית אונו. באר שבע מצרפת את שחקן הפינה, גיא כהן, לשעבר קפטן הפועל ראשל"צ, שלא פתח את העונה. יתר המשחקים מחר: מכבי דימונה – בני הרצליה. מ.כ חולון – א.כ נס ציונה. עירוני רחובות – מכבי קריית מוצקין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי