נבחרת ישראל החלה בהכנות לפינלנד, פומרנץ הצטרף לאימון

אימון נבחרת ישראל בכדוריד
אימון נבחרת ישראל בכדוריד | איגוד הכדוריד

השחקנים של אולג בוטנקו ואסף לוי ערכו תרגול ראשון לקראת משחק הבכורה במוקדמות אליפות העולם, בהשתתפות הקפטן לשעבר שעדיין לא מצא קבוצה העונה. גביע האתגר: רמת השרון תפגוש את אודסה האוקראינית

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה היום (שלישי) בהכנות לקראת פתיחת השלב הראשון במוקדמות אליפות העולם, עם המשחק נגד נבחרת פינלנד ביום רביעי הבא בתל אביב. הנבחרת, בהדרכתם של אולג בוטנקו ואסף לוי, ממתינה להגעתם של הליגיונרים בתחילת השבוע – דן טפר, אדיר כהן, רם טורקניץ, יונתן דיין ויואב למברוזו. דניאל מוסינדי הפצוע, שמשחק בארלנגן מהבונדסליגה הגרמנית – יחמיץ את המשחקים.

הסגל כולל בשלב זה את השוערים מושיקו אלימלך, יהב שמיר ותום שם טוב ואת שחקני השדה – הקפטן דניאל שקלים, שניר נציה, ניבו לוי, עומרי קושמרו, תומר בודנהיימר, דור קלדרון, דניאל צרפתי, עמית סטלמן, שון סלס, עמית גל, גיל פומרנץ, יובל כץ, טל הרשקוביץ, שלומי צייטלר, עדן ג'ינג'י, יוסי אפו, עוז חממי, ליאור גורמן.

המאמנים יצטרכו למצוא פתרונות לחיסורים, כאשר בנוסף למוסינדי סובלים מפציעות גם רותם סגל וירמי סידי – שלושת השחקנים משחקים בעמדת המקשר הימני. כמו כן, שחקנים נוספים שנכללו בקמפיין האחרון, יובל גררה ואופיר כהן, לא זומנו בגלל פציעות.

אגב, מי שהתייצב לאימון וביקש להתאמן עם הנבחרת הוא חן פומרנץ, הקפטן הלאומי לשעבר ומהשחקנים המובילים של ישראל בעשור וחצי האחרונים, שלא פתח את העונה הנוכחית לאחר שסיים את הקודמת ברמת השרון.

מתכוננים לתחילת הקמפיין. אימון הפתיחה של הנבחרת (איגוד הכדוריד)
מתכוננים לתחילת הקמפיין. אימון הפתיחה של הנבחרת (איגוד הכדוריד)

ואם כבר רמת השרון, אז הקבוצה תפגוש בסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי את אודסה האוקראינית, כאשר המשחקים מתוכננים לאמצע החודש הבא. המאמן ניקולה מקסימוביץ' אמר: "על פניו קיבלנו הגרלה טובה. ממה שאני יודע הם קבוצה צעירה ומוכשרת, אבל לא מועדון בעל מסורת מיוחדת בזירה האירופית. אנחנו נלמד אותם לעומק ונתכונן בהתאם ואני מקווה שנעבור".

בגביע האיגוד האירופי, אדיר כהן וקבוצתו פאפדי וינטרתור, סגנית אלופת שוייץ, יפגשו בסיבוב השלישי לפני שלב הבתים את קבוצת סילקבורג הדנית. כהן כבש עשרה שערים בארבעת המשחקים נגד פליסטר ממקדוניה ופמגסה מקוסובו, בשני הסיבובים הראשונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי