פומרנץ מאותת על קאמבק נוסף: "יש כוונה לחזור לאירופה"

חן פומרנץ
חן פומרנץ | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אחרי שבקשתו להצטרף לאימוני הנבחרת נענתה בחיוב, הוא עשוי להמשיך את הקריירה בגיל 35 ואף בוחן אופציות מעבר לים: "כל האופציות פתוחות, אני בודק אפשרויות". הפועל אשדוד הבהירה שאין בכוונתה לצרפו

(גודל טקסט)

האם חן פומרנץ מאותת על חזרה נוספת לכדוריד? לפני שנה, אחרי הפסקה מכדוריד, הוא חזר לשחק בא.ס רמה"ש ולאחר מכן בנבחרת ישראל. כעת, אחרי שסיים את העונה שעברה בהצטיינות, אבל לא פתח את העונה הנוכחית במסגרת קבוצתית, חן פומרנץ ביקש לשוב להתאמן עם נבחרת ישראל.

המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי נענו לבקשה ואחד מהשחקנים הכי מצליחים בתולדות הכדוריד הישראלי עושה את ההכנות לקראת משחקי הפתיחה בקמפיין מוקדמות אליפות העולם מול פינלנד ביום רביעי בהיכל שלמה בת"א ואף מוכיח לצוות שהוא נמצא בכושר טוב.

רק בתחילת השבוע הבא יתברר אם פומרנץ בן ה-35 ייכלל בסגל הסופי (בשני המשחקים האחרונים מול גרמניה ופולין הוא ריצה הרחקה), אבל גורמים בנבחרת מעריכים כי העובדה ששמר על כושר מראה שהוא עשוי לחזור לשחק בקרוב במסגרת קבוצתית, בין אם בצמרת ליגת העל בישראל או שמא ינסה את מזלו פעם נוספת בחו"ל. "אם הנבחרת צריכה אותי, אעזור בכל מה שאפשר ותמיד אני מוכן לעמוד לרשותה", הבהיר פומרנץ. "אני בודק אפשרויות בנוגע לקבוצות, עם דגש על מה שיתאים לי אישית ומקצועית. כל האופציות פתוחות, ובהחלט יש כוונה לחזור לשחק באירופה".

באופן טבעי, אחרי שהמרכז דויד ספילר עזב את האלופה הפועל אשדוד, גורמים בנבחרת העריכו שהאדומים ינסו ללכת עליו. יו"ר אשדוד עופר קושמרו הבהיר היום כי בקיץ נבדקה האפשרות לצרף את פומרנץ, אבל כעת הכיוון הוא לצירוף מרכז זר שאיתו מתנהל משא ומתן מתקדם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי