נבחרת ישראל יצאה ליוון למשחקה השני במוקדמות אליפות העולם

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | איגוד הכדוריד

אחרי הניצחון 32:33 על פינלנד בפתיחת הקמפיין, הנבחרת תשחק ביום ראשון מול נבחרת יוון. נבחרות העתודה והנוער, המתכוננות לאליפויות אירופה עד גיל 20 ועד גיל 18, יקיימו בסוף השבוע משחקי הכנה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 32:33 על פינלנד שלשום בפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות העולם (שלב ראשון), נבחרת ישראל המריאה ליוון, שם היא תקיים ביום ראשון את המשחק השני בקמפיין מול נבחרת יוון (שניצחה את קפריסין 18:31). המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי קיימו שני אימונים מאז המשחק מול פינלנד שלשום, ולא ביצעו שינויים בסגל לקראת המשחק ביוון.

השוער דן טפר סובל מפציעה אבל הוא הצטרף לנסיעה וההערכה היא שהוא ישחק. השוער יהב שמיר שלא התייצב לאימון המסכם, לא נכלל בסגל והשוער הנוסף שיצא עם הנבחרת ליוון הוא מושיקו אלימלך. הסגל כולל את השוערים דן טפר (שארבור, צרפת) ומושיקו אלימלך (עירוני רחובות). שחקני השדה – פיבוטים – הקפטן דניאל שקלים, יוסי אפו (א.ס רמה"ש) ושניר נציה (מכבי ראשל"צ). בפינות -עמית גל וגיל פומרנץ (רמה"ש), עמית סטלמן (מכבי ראשל"צ), טל הרשקוביץ (הפועל אשדוד) ועוז חממי (הפועל ראשל"צ). בעמדות המקשרים – ניבו לוי (אשדוד), רם טורקניץ (ורברג, שבדיה), אדיר כהן (וינטרתור, שוייץ). מרכזים – יואב למברוזו (אייזנאך, גרמניה), עדן ג'ינג'יחשוילי (חולון) ויונתן דיין (גומרסבאך, גרמניה).

נבחרות העתודה והנוער של ישראל, המתכוננות לאליפויות אירופה עד גיל 20 ועד גיל 18, יקיימו בסוף השבוע משחקי הכנה. נבחרת העתודה נוצחה היום (שישי) בדימונה מול נבחרת העתודה של הונגריה 31:20. הנבחרת חסרה את הליגיונרים שמשחקים בגרמניה יואב למברוזו ויונתן דיין (נמצאים בסגל הנבחרת הבוגרת למשחק ביוון) ואת דניאל מוסינדי (פצוע). מחר (17:30) ייערך משחק נוסף בין הנבחרות בהדר יוסף. במקביל, נבחרת הנוער טסה יחד עם הנבחרת הבוגרת ליוון, שם היא תקיים בשבת וביום ראשון צמד משחקי אימון מול נבחרת הנוער המקומית. הנבחרת מודרכת על ידי דביר גולדשטיין וניסים פלח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי