נבחרת הכדוריד הוזמנה לטורניר ידידות – אלג'יריה התנגדה

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | intime sports photo agency/giannis moisiadis

איגוד הכדוריד הרומני הזמין את נבחרת ישראל לסדרת משחקי הכנה לקראת המשך מוקדמות אליפות העולם, אך הנבחרת הצפון אפריקאית הודיעה כי לא תהיה מוכנה לשחק נגדה במשחק ידידות. בשישי: קרב הצמרת בין ראשל"צ לאשדוד

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד מתכוננת להמשך קמפיין מוקדמות אליפות העולם, בו תפגוש בינואר את קפריסין, פינלנד ויוון. הנבחרת קיבלה בשבוע האחרון הזמנה מאיגוד הכדוריד הרומני להשתתף בטורניר ידידות ברומניה בסוף דצמבר, בהשתתפות הנבחרת המקומית, צפון מקדוניה ואלג'יריה.

באיגוד הכדוריד הישראלי הבהירו כי ישמחו להשתתף ואף לשחק נגד אלג'יריה, אבל היום (רביעי) מסרו הרומנים כי באלג'יריה הבהירו כי הם "לא מוכנים לקיים משחק ידידות נגד ישראל, אלא רק אם היה מדובר בהתמודדות במסגרת רשמית". באיגוד הרומני הסבירו כי אלג'יריה הוזמנה לפני ישראל, ולכן הנבחרת בכחול לבן תאלץ לחפש יריבות אחרות להכנה. ככל הנראה ייערך משחק אחד או שניים נגד בוסניה.

המחזור החמישי בליגת העל ייצא לדרך ביום שישי, עם קרב צמרת מרתק בין האלופה המכהנת הפועל אשדוד למוליכת הטבלה הפועל ראשל"צ. בעונה שעברה הדיחה אשדוד את ראשל"צ גם ברבע גמר גביע המדינה וגם בסדרת חצי גמר הפלייאוף, מה שהופך את המפגש למסקרן הרבה יותר. במקביל, מכבי ראשל"צ תארח את א.ס. רמת השרון, בני הרצליה תפגוש את עירוני רחובות, מ.כ. באר שבע תארח את מ.כ. חולון, מכבי קריית מוצקין את הפועל קריית אונו וא.כ. נס ציונה את מכבי דימונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי