ליגת העל: הפועל אשדוד ניצחה את הפועל ראשל"צ 23:26

דושקו צ'ליצ'ה, הפועל ראשל"צ
דושקו צ'ליצ'ה, הפועל ראשל"צ | באדיבות איגוד הכדוריד, הדר ואן קולא

האלופה גברה על מוליכת הטבלה, רשמה ניצחון רביעי בארבעה משחקים והרסה למפסידה את המאזן המושלם. מכבי ראשל"צ ניצחה את רמת השרון 31:34. ב"ש - חולון 21:21

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי), ובמרכזו עמד המפגש בין המוליכה הפועל ראשל"צ לבין האלופה הפועל אשדוד. בעונה שעברה, אשדוד נישלה את הפועל ראשל"צ מהתואר הכפול – עם ניצחון ברבע גמר גביע המדינה לאחר שתי ההארכות, ועם ניצחון בחצי גמר הפליאוף. היום, אשדוד ניצחה 23:26 והיא שומרת על מאזן מושלם (4 ניצחונות ומשחק חסר) תוך שהיא הורסת את המאזן המושלם של הפועל ראשל"צ – הפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות.

אשדוד, שכבר רשמה ניצחונות מול הקבוצות שמולן היא צפויה להתמודד על התואר – רמה"ש והפועל ראשל"צ – תארח בשבוע הבא למפגש מסקרן את מכבי ראשל"צ.


מכבי ראשל"צ – א.ס רמה"ש 31:34
מכבי ראשל"צ קיימה בסה"כ את המשחק השלישי שלה בליגה, אבל היא בהחלט יכולה להיות מרוצה מפתיחת עונה טובה שכוללת כבר שלושה ניצחונות (בהמשך החודש היא תקיים את משחקי ההשלמה שנדחו מול רחובות וקריית אונו בשל השתתפותה בגביע אירופה). רמה"ש, לעומת זאת, שהייתה ערב העונה אחת מהפייבוריטיות לזכייה בתארים – משלימה פתיחת עונה רעה מאוד עם הפסד שלישי, לצד ניצחון בודד ותיקו.   

מ.כ באר שבע – מ.כ חולון 21:21


טל הרשקוביץ מהפועל אשדוד (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

נס ציונה – מכבי דימונה 24:29
דימונה עם הפסד חמישי, ולמרות שבקשתה מולאה והמשחק הוקדם מהשעה 16:00 ל-13:30 – המקשר החרדי, גידי שירי, שהצטרף בימים האחרונים, עזב את המגרש בסביבות הדקה ה-40.


בני הרצליה – עירוני רחובות 25:28 (13:13)
הרצליה השיגה ניצחון שני ברציפות, אחרי שלושה הפסדים לפני כן.

הפועל קריית אונו – מכבי קריית מוצקין 26:28
עבור קריית אונו מדובר בניצחון בכורה אחרי שלושה הפסדים. עבור מוצקין – מדובר בהפסד שני ברציפות, אחרי שלושה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה.

במשחק המרכזי במחזור ה-5 בליגת הנשים שנערך היום והיה הראשון בהצגה הכפולה שהתקיימה ב'בית מכב'י – מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ הרשימה וניצחה את האלופה מכבי ארזים ר"ג 28:35. בנות הרצליה גברו אמש על הפועל פ"ת 22:36 והפועל קריית אונו גברה על נס ציונה 20:28.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי