אשדוד גברה 22:30 על מכבי ראשל"צ, הפועל ראשל"צ ניצחה 28:31 בב"ש

קלדרון לצד לנגהאנס
קלדרון לצד לנגהאנס | מני אלגריסי, הפועל אשדוד

המוליכה הדרומית ניצחה שוב ובגדול. היא השלימה ניצחונות על כל מי שסומנו כיריבות שלה למאבקי האליפות - שתי הראשוניות ורמה"ש, שהשיגה את הניצחון השני שלה העונה. 29:31 על קריית מוצקין

(גודל טקסט)
רק לפני פחות מחצי שנה, אשדוד הייתה האנדרדוג, בלי יתרון הביתיות, חסרת המסורת, והיא הדיחה את הפועל ראשל"צ מתואר האליפות, וחיסלה את תקוות הגלאקטיקוס שנבנה במכבי ראשל"צ. היום (שישי), המוליכה אשדוד (10 נק') ניצחה שוב את מכבי ראשל"צ ובגדול 22:30, והיא השלימה ניצחונות על כל מי שסומנו כיריבות שלה למאבקי האליפות – שתי הראשוניות ורמה"ש. עבור מכבי ראשל"צ זה היה הפסד בכורה.


המחזור ה-6 בליגת ווינר נפתח אמש בניצחונה של מ.כ חולון על מכבי דימונה 24:35 שמקרב את החולונים לפסגה ומנגד, עלול לקרב את דימונה לירידה. היום הוא הושלם כאשר הפועל ראשל"צ ניצחה בבאר שבע 28:31, אחרי שחזרה מפיגור של 4 שערים בפתיחת המחצית השנייה. רמה"ש, שכבר שקעה עד המקום ה-10, השיגה את הניצחון השני שלה העונה. זה לא הלך בקלות, אבל היא גברה 29:31 על מכבי קריית מוצקין, שרושמת הפסד שלישי ברציפות. הפועל קריית אונו מחברת ניצחון שני ברציפות מול בני הרצליה – 26:30, ועירוני רחובות השיגה את ניצחונה השלישי במפגש השכנות מול נס ציונה – 22:28.


המחזור ה-7 בליגת ווינר ישוחק ביום שני (11 בנובמבר): הפועל ראשל"צ – מ.כ חולון, מכבי ראשל"צ – מ.כ באר שבע, מכבי קריית מוצקין – הפועל אשדוד, בני הרצליה – א.ס רמה"ש, א.כ נס ציונה – קריית אונו, מכבי דימונה – עירוני רחובות. לאחריו, בשישי הבא (ה-15 בחודש) ייערך המחזור ה-8 ובמרכזו הדרבי הראשוני אותו תארח הפועל. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי