הדרבי של ראשון לציון צהוב: 29:31 למכבי על הפועל

הדרבי של ראשל"צ
הדרבי של ראשל"צ | גבי אלאלוף

מכבי רשמה ניצחון רביעי ברציפות במשחקי הדרבי בשתי העונות האחרונות. המוליכה והאלופה הפועל אשדוד רשמה ניצחון שביעי רצוף - 19:32 מול בני הרצליה. מוצקין ניצחה 26:28 בבאר שבע

(גודל טקסט)

לדרבי הראשוני אכן חוקים משלו. הפועל ראשל"צ הגיעה כפייבוריטית ועם מאזן של 1:6. מכבי ראשל"צ הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בשבוע האחרון לאשדוד ולבאר שבע, עם קבוצה צעירה יחסית וללא כוכבים גדולים, אבל היום (שישי) באולם הביתי של האדומים בנחלת יהודה, הצבע הצהוב שלט.

מכבי ניצחה 29:31, ורשמה ניצחון רביעי ברציפות במשחקי הדרבי בשתי העונות האחרונות (כולל הניצחון על הפועל בנחלת יהודה בחצי גמר גביע ווינר-שופטים). ירמי סידי, אקס הפועל, ששב מפציעה ארוכה השבוע, היה הגיבור הגדול שלה  עם 12 שערים, ניב פישלוביץ, עוד אקס אדום, סיפק 12 עצירות באחוזים גבוהים.

המוליכה והאלופה הפועל אשדוד רשמה את ניצחונה השביעי – 19:32 מול בני הרצליה (הפסד שלישי ברציפות). אשדוד, הבלתי מנוצחת היחידה בליגה, תשלים ביום שישי  הבא את משחקה החסר מול מ.כ חולון, שניצחה היום את עירוני רחובות 27:32. חולון ורחובות החליפו מקומות: חולון חוזרת למקום השלישי עם 10 נקודות. רחובות יורדת למקום הרביעי, ותשלים ביום שישי את המפגש מול מכבי ראשל"צ.

מכבי קריית מוצקין קטעה רצף של ארבעה הפסדים, וניצחה בבירת הנגב את מ.כ באר שבע 26:28. משחקי המחזור נפתחו אמש (חמישי) עם הניצחון של הפועל קריית אונו על מכבי דימונה 25:36. המשחק בין רמה"ש לבין נס ציונה יתקיים ביום שישי הבא, מאחר שרמה"ש תארח בשבת (19:00) וביום ראשון 19:00) ב'אורנים' את אודסה האוקראינית בסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי