הפסד בכורה דרמטי לאלופה: חולון ניצחה באשדוד 24:25

עומרי קושמרו מול הגנת חולון
עומרי קושמרו מול הגנת חולון | משה דהן, הפועל אשדוד

שלושה משחקי השלמה נערכו היום בליגת העל ובסיומם אין עוד קבוצה בלתי מנוצחת. הפתעת העונה זכתה בניצחון חוץ מרשים, מכבי ראשל"צ גברה על רחובות 24:34, רמה"ש ניצחה את נס ציונה 22:30

(גודל טקסט)

שלושה משחקי השלמה נערכו היום בליגת העל בכדוריד. מפגש הצמרת בין המוליכה הפועל אשדוד לבין השלישית בטבלה מ.כ חולון, סיפק משחק דרמטי ומצוין, ובסיומו חולון הנחילה הפסד בכורה העונה לאלופה 24:25 (11:11). לפיכך, בתום שמונה מחזורים, אין בלתי מנוצחות בליגה.

לאשדוד, שהגיעה למשחק עם שבעה ניצחונות משבעה משחקים, הייתה הזדמנות להגדיל את יתרונה על פני הפועל ראשל"צ השנייה בטבלה לארבע נקודות, אבל מי שפתחה את המאבק בצמרת היא חולון, שכמו הפועל ראשל"צ, מפגרת כעת בשתי נקודות בלבד אחרי האלופה. חולון תתארח ביום שני אצל מכבי ראשל"צ, שעלתה למקום הרביעי בעקבות הניצחון על עירוני רחובות 24:34. רמה"ש עלתה למקום החמישי אחרי ניצחון 22:30 על א.כ נס ציונה.

הפועל אשדוד – מ.כ חולון 25:24
אחרי העזיבה של דניאל מוסינדי ויובל כץ בקיץ, נראה היה שחולון תיאבק על מקום בפליאוף, אבל לפתיחת עונה שכזו אף אחד לא ציפה. חולון כבר עם 5 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד. אחרי שהייתה קרובה להשיג ניצחונות ברמה"ש ובנחלת יהודה מול הפועל ראשל"צ, משחקים שאותם איבדה בדקות הסיום, היום חולון בהדרכת ניסים פלח הפגינה לא רק את הכישרון, אלא גם אופי גדול. כבשו לאשדוד: ניבו לוי 8 שערים, טל הרשקוביץ 6, יוסי ביטרמן 3, גאבור לאנגהנס, יובל כץ ועומרי קושמרו 2 כ"א. הבקיעו לחולון: עדן ג'ינג'י 10, פיליפ קאלו ונדב ניזרי 4 כ"א, אור ממן, אורי לוי ופטריק אובינה 2 כ"א, חן ליבגוט 1.


ניבו לוי בהתקפה של אשדוד (משה דהן, הפועל אשדוד)

מכבי ראשל"צ – עירוני רחובות 24:34
סגנית האלופה הגיעה מעודדת מהניצחון בדרבי, בו קטעה שני הפסדים רצופים מול אשדוד ובאר שבע. רחובות אומנם הוליכה במחצית הראשונה, אבל בשנייה מכבי ראשל"צ פתחה מבערים – השיגה ניצחון חמישי שהעלה את מאזנה ל-10 נקודות במקום הרביעי. רחובות ירדה למקום השישי. בשורות ראשל"צ הצטיין ולדי קופמן עם 8 שערים.

א.ס רמה"ש – א.כ נס ציונה 22:30
רמה"ש השיגה ניצחון שלישי ברציפות בליגה, לצד ההעפלה בתחילת השבוע לשמינית גמר גביע האתגר האירופי. בנס ציונה חיפשו כמובן הפתעה. בסיום, החניכים של ניקולה מקסימוביץ' עלו אל המקום החמישי בעוד נס ציונה של עומרי מימון נותרה עם 6 נקודות במקום השמיני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי