מ.כ. באר שבע והפועל ראשל"צ העפילו לרבע גמר הגביע

נס ציונה מול הפועל ראשל"צ
נס ציונה מול הפועל ראשל"צ | גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ

הדרומיים שהתעלו בדקות הסיום, ניצחו את פינאליסטית העונה שעברה, מ.כ חולון, 27:31. בדרבי האחים-מאמנים למשפחת מימון, עידן גבר על עומרי וא.כ נס ציונה 24:26

(גודל טקסט)

משחקי גביע המדינה בכדוריד יצאו היום (שישי) לדרך: מ.כ באר שבע העפילה לרבע הגמר אחרי ניצחון על פינאליסטית העונה שעברה, מ.כ חולון, 27:31. ב"ש, שמדורגת שביעית בליגת העל, התעלתה בדקות הסיום מול חולון, הפתעת הליגה עד כה. השוער אלדר שיקלושי היה מצטיין המשחק, כאשר יובל שמש כבש שני שערים מכריעים.

במפגש הנוסף היום, דרבי האחים-מאמנים למשפחת מימון – עידן והפועל ראשל"צ גברו על עומרי וא.כ נס ציונה 24:26 (12:12), במשחק דרמטי שכלל מהפכים בדקות האחרונות. בנס ציונה, עוז חממי כבר העלה את הפועל ראשל"צ ליתרון של 5 שערים (5:10) בדקה ה-18 בנס ציונה, שידעה לחזור ואופק גבע השיג שוויון 12:12 עם הירידה להפסקה. במחצית השנייה, יכולת נהדרת של תום שם טוב בשער העלתה את הפועל ראשל"צ שוב ליתרון משמעותי 19:23, אבל ריצת 0:4 של נס ציונה הובילה לשוויון בדקה ה-54 – 23:23 משער של שחר לוין. שלומי צייטלר ביצע מהפך עבור נס ציונה עם שער בפנדל – 23:24. דושקו צ'ליצה התעלה, השווה והחזיר את היתרון להפועל ראשל"צ ועוז חממי קבע את תוצאת הסיום – 24:26.

ביום ראשון יתקיימו שישה משחקים: מכבי הקרייתים מהליגה הארצית תארח לדרבי את מכבי קריית מוצקין, מכבי ת"א מוליכת הליגה הלאומית תארח את מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ, הפועל קריית אונו תארח את עירוני רחובות, מכבי פ"ת מהלאומית תתמודד מול בני הרצליה, א.ס רמה"ש תארח את מכבי דימונה, והפועל ר"ג תפגוש את האלופה הפועל אשדוד. ביום שני בצהריים תיערך הגרלת שלב רבע הגמר שייערך ביום שישי הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי