מהפך בפסגה: מכבי ראשל"צ ניצלה עוד הפסד של האלופה אשדוד

פיוביץ' מאשדוד בבכורה מול רמת השרון
פיוביץ' מאשדוד בבכורה מול רמת השרון | מני אלגריסי, הפועל אשדוד

הדרומיים ספגו הפסד ביתי שני ברציפות מול רמה"ש שניצחה 31:37. מחזיקת גביע המדינה מראשל"צ, השיגה ניצחון חמישי רצוף כשגברה על דימונה 23:33, הפועל ראשל"צ ניצחה את רחובות 25:26

(גודל טקסט)

מהפך בפסגת ליגת העל בכדוריד. האלופה הפועל אשדוד ספגה היום (שישי) במחזור ה-13 הפסד ביתי, שני ברציפות מאז פתיחת הסיבוב השני (ושלישי העונה), מול א.ס רמה"ש שניצחה 31:37. מי שניצלה זאת כדי לעלות למקום הראשון היא מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ, שהשיגה ניצחון חמישי ברציפות כשגברה על מכבי דימונה 23:33. רמה"ש (ניצחון שביעי ברציפות) מתקרבת לצמרת הגבוהה עם 17 נקודות, ועוד תוכל לצמצם את הפיגור אם תנצח בעוד שלושה שבועות במשחק השלמה את מ.כ חולון.

הפועל ראשל"צ ניצחה את עירוני רחובות 25:26, אחרי שחזרה מפיגור של 5 שערים. האדומים משתווים לאשדוד במקום השני עם 20 נקודות כ"א. מ.כ באר שבע גברה על הפועל קריית אונו 20:23, והנציגה מבירת הנגב הופכת להיות קבוצת צמרת לגיטימית בליגת ווינר, תוך שהשיגה ניצחון חמישי ברציפות. א.כ נס ציונה ניצחה בקריית מוצקין 30:31, ניצחו שפתח את המאבק על מקום בפליאוף. מ.כ חולון ניצחה בהרצליה 23:27.

המפגש הגדול היה כאמור בין אשדוד לבין רמה"ש, שתיים מהטוענות לכתר, ושתיים שסיפקו עוד מפגש מעניין (אחרי ה-25:26 לאשדוד בסיבוב הראשון). השתיים צירפו שני שחקנים מרכזיים שאמורים לשדרג – זרקו פיוביץ', המרכז המונטנגרי הבינלאומי ומי ששיחק שנים רבות בליגת האלופות, ובצד של רמה"ש – חן פומרנץ (שלא שותף היום).


באר שבע מול קריית אונו (דוברות מ.כ. באר שבע)

המחצית הראשונה הייתה צמודה והתנהלה בקצב הבקעה גבוה, שלא מאפיין את אשדוד (ספגה עד המשחק הזה 25 שערים בממוצע למשחק). רמה"ש הייתה במשחק בזכות יכולת נהדרת של דניאל שקלים (4 שערים). עמית מוטולה העלה אותה ל-16:17, אבל להפסקה האלופה ירדה ביתרון לאחר שערים של פיוביץ' וישראל ביטרמן (ממגרש שלם).

במחצית השנייה, ג'ורג'ה ג'קיץ' ומילאן פאבלוביץ' העלו את רמה"ש ל-20:22, לאחר סדרת עצירות של גיל יעקב. מנגד, דקות מצוינות של טומיסלב סטויקוביץ' בשער, הובילו לשערים של שי הרשקוביץ, עומרי קושמרו וטל הרשקוביץ ולמהפך 22:24 (42'). יובל כץ קבע 23:25, אבל שם הגיעו הדקות של רמה"ש. ג'קיץ' כבש, בהמשך אומנם הגיעה עצירה כפולה של סטויקוביץ' (הראשונה מפנדל), אבל פרדראג ויין השווה והוביל למהפך – 25:26 לרמה"ש (45').

מוטולה העלה ל-25:27, ו-ויין וגיל פומרנץ קבעו 26:30 (48'). ניבו לוי צימק במהלך שבו אלעד קפון הורחק באדום, אבל רמה"ש לא  התעלתה – ג'קיץ' כבש, יהב שמיר עצר פנדל, ו-ויין (צמד) ושקלים סגרו את הסיפור עם 29:36 (58'). אופיר כהן ופיוביץ' חתמו את תוצאת הסיום. הרבו לכבוש לאשדוד: טל הרשקוביץ 8, לנגהאנס 7 (רק אחד מהם במחצית השנייה) ופיוביץ' 4. הרבו לרמה"ש: ויין 8, גיל פומרנץ 7, פאבלוביץ' 6 ושקלים 5. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי