המחזור ה-15: אשדוד אחרי שני הפסדים, מגיעה לב"ש

הפועל אשדוד בכדוריד
הפועל אשדוד בכדוריד | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

האלופה שהחלה את הסיבוב השני כמוליכת הטבלה, ירדה למקום השלישי. הדרומיים נעצרו בשבוע שעבר ברמה"ש אחרי חמישה ניצחונות רצופים. מכבי ראשל"צ תארח את קריית אונו

(גודל טקסט)

פתיחת הסיבוב השני בליגת העל בכדוריד הייתה מפתיעה: הפועל אשדוד האלופה שהחלה אותה כמוליכה, עם יתרון של שלוש נקודות, כבר מוצאת את עצמה במקום השלישי, עם רצף של שלושה הפסדים לקריית אונו, רמה"ש וחולון, ובפיגור שלוש נקודות מהמקום הראשון אליו טיפסה מכבי ראשל"צ. גם המאבק על המקומות האחרונים לפליאוף העליון נפתח לגמרי.

מחר (שישי), ייערך המחזור ה-15. מ.כ באר שבע תארח את הפועל אשדוד. ב"ש נעצרה ברמה"ש, אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ואחרי שהייתה בעמדת ניצחון, אבל היא לגמרי בפורמה ומעשית, היא הבטיחה את מקומה בפליאוף העליון. אשדוד? אולג בוטנקו הבהיר לאחר ההפסד לרמה"ש, שהוא אינו מוטרד, אבל האלופה במשבר, שמזכיר מאוד את הדרך שעברה בעונה שעברה: סיבוב ראשון מצוין ומאזן זהה של 1:10, וסיבוב שני גרוע שכלל שישה הפסדים, תיקו וארבעה ניצחונות בלבד.

א.כ נס ציונה – מ.כ חולון. נ"צ ממשיכה להיות לא יציבה, וגם לא צפויה. היא פתחה בתבוסה ביתית למכבי ראשל"צ, ניצחה בקרית מוצקין, ואיכשהו הצליחה להיחלץ מהפסד ביתי להרצליה. חולון אחרי ניצחון על אשדוד.


באר שבע נגד קריית אונו (דוברות מ.כ. ב"ש)

מכבי ראשל"צ – הפועל קריית אונו. המוליכה נמצאת בכושר הטוב בליגה, והיא ניצחה את שלושת משחקי פתיחת הסיבוב השני, מול נס ציונה, דימונה ורחובות, בהפרש ממוצע של 11 שערים תוך שהיא מבקיעה בהם 105 שערים. אונו, דווקא לאחר הניצחון על אשדוד, ואח"כ צירופו של מרקו מאטיץ', רשמה שני הפסדים רצופים בבאר שבע ומול הפועל ראשל"צ בבית, בהפרש של 10 שערים.

מכבי קריית מוצקין – עירוני רחובות. מוצקין נחלצה מפיגור של ארבעה שערים וניצחה בדימונה ביום שני, אחרי שני הפסדים על חודו של שער. רחובות ברצף שלילי של חמישה הפסדים. המפגש בין הרצליה לדימונה ייערך ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי