הצמרת לוהטת: אשדוד חזרה לנצח, מכבי ראשל"צ המשיכה בכושר הטוב

ניבו לוי
ניבו לוי | מני אלגריסי

האלופה קטעה רצף שלושה הפסדים וגברה על באר שבע, הקבוצה מעיר היין סופרת כבר ארבעה ניצחונות אחרי שגברה על קריית אונו והחלק העליון של הטבלה בוער

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגת ווינר בכדוריד התקיים היום (שישי), והאלופה הפועל אשדוד השיגה בו ניצחון בכורה בסיבוב השני כאשר גברה על מ.כ באר שבע. בנוסף, המוליכה מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל קריית אונו למרות שהתקשתה. מ.כ יובלים הרשימה מול נס ציונה ועירוני רחובות נכנעה למכבי קריית מוצקין.

 
 
כעת, מכבי ראשל"צ ראשונה עם 25 נק'. במקומות 3-2 בדירוג – הפועל אשדוד והפועל ראשל"צ (משחק חסר) – 22 נק' כ"א – כאשר השתיים ייפגשו ביום שישי. רביעית – מ.כ חולון (משחק חסר) – 21 נק'. 5. א.ס רמה"ש (שני משחקים חסרים) – 18 נק').

מ.כ באר שבע – הפועל אשדוד 24:23 (11:11)
מפגש הצמרת סיפק דרמה נהדרת. האלופה התאוששה משלושה הפסדים רצופים, שמחקו יתרון של שלוש נקודות בפסגה לפיגור של 3 נקודות. מנגד, באר שבע סיפקה פייט נהדר, והיא סופגת הפסד לראשונה אחרי רצף של חמישה ניצחונות ותיקו. הקרב היה צמוד מאוד, וניבו לוי מסר אסיסט לשי הרשקוביץ שכבש 12 שניות לסיום וקבע את תוצאת המשחק. לוי עצמו כבש 12 שערים במשחק.

מכבי ראשל"צ – הפועל קרית אונו 26:29 (11:11)
המוליכה, שנמצאת בכושר הטוב בליגה (ניצחה את שלושת משחקיה הקודמים מול נס ציונה, דימונה ורחובות, בהפרש ממוצע של 11 שערים, תוך שהיא מבקיעה בהם 105 שערים) התקשתה מול אונו. המחצית הראשונה הסתיימה בשיוויון – בזכות יכולת גבוהה של טולי ליבגוט בשער, שציין אמש יום הולדת 50. במחצית השנייה מכבי ראשל"צ ברחה ל-13:17. אונו לא נשברה וצימקה ל-23:22. בשורות מכבי ראשל"צ, שחסרה את ולדי קופמן ודניאל פרידמן הפצועים, הצטיין איבן קראצ'יץ'. באונו, שחסרה את מרקו פנדיץ' הפצוע, בלטו אריאל רוזנטל (6 שערים) ומרקו מאטיץ' (5).


המפגש בין מכבי ראשל"צ לקריית אונו (ערן רום)
 

 
א.כ נס ציונה – מ.כ יובלים חולון 35:23 (24:13)
מחמאות גדולות לניסים פלח ולשחקניו על עוד משחק נהדר בעונה מצוינת. מנגד, נס ציונה, שהוכיחה שהיא יודעת לנצח בבית קבוצה גדולה (את הפועל ראשל"צ) שוב איכזבה אחרי תבוסה שכבר ספגה בפתיחת הסיבוב השני מול מכבי ראשל"צ. בדקה ה-24, היתרון שלה כבר עמד על 13 שערים (9:22). ניסים פלח העניק הזדמנויות למרבית שחקני הסגל הצעירים, ואביעד בן זימן העלה ליתרון שיא של 15:30 (45').
 
 
מכבי קרית מוצקין – עירוני רחובות 32:34 (13:16)
מוצקין העניקה לעצמה מקדמה להבטחת המקום בפלייאוף, עליו היא נאבקת בין היתר מול רחובות. האורחת, שמצאה את עצמה במחזור האחרון מחוץ לאיזור שמוביל לפליאוף העליון, רושמת הפסד שישי ברציפות. מוצקין הוליכה במחצית הראשונה, אבל בשנייה רחובות חזרה עד לשיוויון 27:27 (50'). בהמשך, מוצקין עלתה ל-27:29, אבל דושאן שיפקה השווה חמש דקות לסיום. סרגיי נוסקוב, שגיא ליכט ואלכס בושיץ' הובילו את המארחת בדקות הסיום עם השערים המכריעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי