פורטוגל מחכה לישראל בסיבוב השלישי של מוקדמות אליפות העולם

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | איגוד הכדוריד, הדר ואן קולא

אם ישראל תגבור על לטביה, היא תפגוש את הנבחרת שסיימה במקום השישי באליפות אירופה. שתי הנבחרות נפגשו בשנת 2015, אז זה הסתיים בניצחון של הפורטוגלים

(גודל טקסט)

הערב (שני) נערכה בווינה הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות אליפות העולם מצרים 2021. אם נבחרת ישראל תצלח את משימת לטביה בחודש הבא ותעפיל לשלב השלישי, היא תתמודד מול נבחרת פורטוגל (האפשרויות היו סלובניה, גרמניה, פורטוגל, שבדיה, אוסטריה, הונגריה, בלארוס, צ'כיה, איסלנד וצרפת). המשחקים מול פורטוגל שסיימה במקום השישי באליפות אירופה בינואר האחרון – ייערכו בתחילת חודש יוני (5-7 ו-9-11).

נבחרת ישראל, שסיימה את השלב הראשון במקום הראשון והקדימה את נבחרות יוון, פינלנד וקפריסין, תתמודד מול לטביה ב-16 באפריל בתל אביב, כאשר משחק הגומלין ייערך ב-19 בחודש בואלמיירה שבלטביה.

נבחרת ישראל פגשה את פורטוגל במהלך 2015 במסגרת מוקדמות אליפות העולם 2017. פורטוגל ניצחה אז בת"א, והעפילה שלב. אז היא הודרכה על ידי רולאנדו פרייטאס, המנהל המקצועי כיום של איגוד הכדוריד בישראל.

פורטוגל סיימה כאמור באליפות אירופה בחודש ינואר האחרון במקום השישי המרשים, אחרי שבשלב הבתים הפתיעה עם ניצחון על צרפת 25:28, גברה על נבחרת בוסניה 24:27, ובשלב השני – הביסה את שבדיה 25:35 וניצחה גם את נבחרת הונגריה. במשחקי הדירוג על המקום החמישי – פורטוגל הפסידה לגרמניה 29:27.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי