"הכריזו על עוצר בנירנברג, לא היה קל למצוא טיסה לישראל"

דניאל מוסינדי
דניאל מוסינדי | איגוד הכדוריד - הדר ואן קולא

דניאל מוסינדי, שחקן ארלנגן, שב ארצה בזכות מ.כ חולון שהעמידה לרשותו דירה: "המועדון הוכיח שלפני הכל הוא משפחה". על השבועיים האחרונים בגרמניה: "לא יצאתי מהבית, דיברו על סגירת הגבולות אז התארגנתי במהרה"

(גודל טקסט)

ערבות הדדית גירסת מ.כ חולון בימי מגפת הקורונה: דניאל מוסינדי, שחקנה של ארלנגן הגרמנית ונבחרת ישראל, שב הלילה (בין שבת לראשון) לארץ ובהתאם להוראות משרד הבריאות הוא נכנס לבידוד של 14 ימים. כדי להקל על תנאי הבידוד ולהפרידו ממשפחתו, המועדון שגידל את מוסינדי ובו הוא פרץ לפני היציאה לבונדסליגה הגרמנית, מ.כ. חולון, העמיד לרשותו את אחת מדירות הזרים שהתפנו בימים האחרונים.

החולונים, ביוזמה מלאת ההערכה, דאגו יחד עם משפחתו להכין את הדירה ולמלא את המקרר עבור המקשר ששיחק עד לאחרונה בבונדסליגה הגרמנית, כדי להקל על תקופת הבידוד. מוסינדי סיפר על כך: "אני שמח לחזור לארץ, ורוצה לומר תודה לחולון – שהוכיחה שוב שהמועדון הזה לפני הכל הוא משפחה אחת גדולה. זו תקופה לא פשוטה. למעשה, ביטלו לנו את האימונים ויתר הפעילות בגרמניה לפני כשבועיים. מאז, שהיתי בדירה ולא יצאתי".

עוד אמר מוסינדי: "זו תחושה קשה של לטפס על קירות. אתמול הכריזו על עוצר בעיר שבה אני מתגורר. זה היה רגע לא קל, ודיברו שבקרוב סוגרים את הגבולות ויגבילו טיסות. התארגנתי מהרגע להרגע, לא היה קל להשיג את הטיסה, והמחירים היו גבוהים, אבל עשיתי את הדרך מנירנברג לאמסטרדם ומשם לישראל. כעת, אני כאן ובמהלך הבידוד אבדוק את הנהלים לגבי בדיקת קורונה. מאחל בריאות לכולם ושהתקופה הזו תעבור מהר".

יו"ר חולון, טוביה יוגב הוסיף: "כדי להקל על הנוחיות, ולסייע לדניאל ולמשפחתו לעבור את השבועיים הללו, נרתמנו בחפץ לב. מייחלים שהימים הללו יחלפו במהרה, ומאחלים בריאות לכולם ומבקשים להישמע להוראות. אנו מקווים שהתקופה הלא נוחה הזו תעבור ונחזור להתעסק בכדוריד שכולנו אוהבים".


מוסינדי (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי